سردار ملک شاهکویی :

مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن تنها راه حفظ عزت ملی است

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۶:۲۵
کد خبر: ۹۲۰۱۴۸
مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن تنها راه حفظ عزت ملی است
سردار علی ملک شاهکویی ضمن تجلیل از حضور گسترده مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز دانش آموز، تنها راه حفظ عزت ملی و خنثی کردن دسیسه های دشمنان از جمله آمریکا را ادامه مسیر مقاومت و ایستادگی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، علی ملک شاهکویی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با تاکید بر اینکه این روز یادآور مبارزه با استکبار جهانی است، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در این ۴۰ سال تنها با ایستادگی در برابر نقشه شوم دشمنان و در راس آنها آمریکای جنایتکار با اقتدار به مسیر خود ادامه داده است.

وی با اشاره به اینکه در برابر تهدیدها و تحریم های آمریکا باید ایستادگی نمود، اظهار کرد: تمام آحاد مختلف مردم باید برای مقاومت و حفظ عزت ملی تلاش کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به کشوری مستقل و قدرتمند در حوزه های نظامی و سیاسی در خاورمیانه مبدل شده است، تصریح کرد: این قدرت و استقلال را مدیون بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری با بصیرت امام خامنه ای، خون شهدا و ایستادگی مردم هستیم.

سردار ملک شاهکویی با اشاره به اینکه آمریکا با سیاست های اسلام و ایران هراسی سعی در آشفته کردن منطقه خاورمیانه دارد، ادامه داد: دشمن به عنوان بزرگترین فروشنده سلاح های شیمیایی با تشکیل گروهک های تروریستی و غارت ثروت کشورهای منطقه سعی در رسیدن به اهداف شوم خود دارد همانند آنچه که اخیرا در جریان اعتراضات مردم عراق و لبنان مشاهده شد.

وی از حضور پرشور مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان تجلیل کرد و گفت: نسل جوان باید با اقدامات ضد انسانی و خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران آشنا شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان با تاکید بر اینکه راه اندازی کودتای ۲۸ مرداد، تصویب کاپیتولاسیون، اعطای مصونیت سیاسی به اتباع آمریکایی، تشویق صدام در حمله به ایران و ترور شخصیت های انقلابی و دانشمند ایران از جمله اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران است، افزود: تبدیل سفارت آمریکا به مرکز جاسوسی، حمایت از گروهک های معاند برای سرنگونی انقلاب و‌ همچنین تحریم های ظالمانه و ضد بشری آمریکا فراموش نشدنی است و به گفته امام راحل (ره) شیطان بزرگ هرگز قابل اعتماد نیست.

 

خبرنگار: الهام امینی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز