مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

در راستای انتخابات پرشور ؛ صلاحیت تمام کاندایدهای مجمع جوانان اخذ شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۹:۲۶:۴۷
کد خبر: ۹۲۰۲۱۳
در راستای انتخابات پرشور ؛ صلاحیت تمام کاندایدهای مجمع جوانان اخذ شد
بهرام آقاخانی در گفتگو با برنا اظهار داشت:در راستای احترام به جوانان و برگزاری انتخابات پرشور تلاش گردید تا صلاحیت تمام کاندیداها اخذ شود.

به گزارش برنا،مدیر کل ورزش و جوانان تصریح کرد:در انتخابات سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل،40 نفر از دبیران و اعضای سمنها نامزد شده بودند که بر اساس سیاستهای دولت و وزارت ورزش و جوانان تلاش شد تا با مکاتبات لازم نظر مساعد جلب شود.

 و یکی از کاندیداها نیز که سمن وی دارای مشکلات اداری بود تعهدات لازم اخذ گردید که مشکل سمن خویش را حل کند و با این شرط به وی اجازه حضور در انتخابات داده شد.

آقاخانی افزود:سمنها از فعالیتهای سیاسی و اقتصادی منع شده اند لذا در آستانه انتخابات مجلس نیز به سمنها هشدارهای لازم داده شده است که به هیچ عنوان فعالیتهای خارج از مجمع و سمن را در فعالیت سازمنهای مردم نهاد دخالت ندهند و در این زمینه با هیچ شخصی تعارف نداریم.

آقاخانی تصریح کرد: معتقدیم تمامی نامزدها و همه جوانان حاضر در انتخابات مجمع از نیروهای انقلابی، متخصص و متعهد هستند که اماده بودنشان جهت پذیرش مسئولیتهای بزرگ، در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است

وی افزود:در انتخابات مجمع تمام تلاش و همت آن بود که شان جوانان و سازمانهای مردم حفظ شود و در همین راستا تلاش شد تا صلاحیت همه کاندیداها تایید شود و امیدواریم منتخبان در این عرصه موفق باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز