کسب مقام تیمی بدنسازی کشور پس از ۱۱ سال

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۷:۵۸:۵۶
کد خبر: ۹۲۰۲۸۱
کسب مقام تیمی بدنسازی کشور پس از ۱۱ سال
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: تیم خراسان رضوی امسال توانست بعد از ۱۱ سال در رشته بدنسازی و پرورش اندام مقام تیمی کشور را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،سروش پور آزاد در بیست و یکمین نمایشگاه کتاب به خبرنگار ما گفت:امسال در رشته های بدن سازی وضعیت خوبی داریم و اتفاقات خوبی در سال ۹۸ برای ورزش پرورش اندام ما افتاده است.

وی افزود: امسال بعد از ۱۱ سال توانستیم در رشته بدن سازی و پرورش اندام مقام تیمی کسب کنیم و در مسابقات قهرمانی کشور بیش از ۱۵ کاپ تیمی در رشته های مچ اندازی و پاور لیفتینگ در ۶ ماهه اول در مسابقات کشوری داشتیم که در نوع خودش بی نظیر بوده است.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی عنوان کرد: امسال  در بحث اعزام تیم ها و بحث برگزاری مسابقات تلاش های خوبی داشتیم و سعی کردیم سطح مسابقات را بالاتر ببریم.

پور آزاد ادامه داد: بیش از ۴ سال است که استان خراسان رضوی میزبان مسابقات قهرمانی کشور نبوده است که با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان در خرداد ماه امسال توانستیم مسابقات پاورلیفتینگ را برگزار کنیم و همچنین اول تا پنجم بهمن ماه امسال هم میزبان مسابقات مچ اندازی کشور خواهیم بود.

وی در مورد پیشکسوتان عرصه بدن سازی آقایان سهرابی و تبریزیان گفت: این دو عزیز از پیشکسوتان به نام کشوری می باشند که در کشور زبان زد هستند و حضور این عزیزان باعث دلگرمی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز