دمای هوای مشهد، صفر می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۳:۱۹
کد خبر: ۹۲۰۴۷۰
دمای هوای مشهد، صفر می‌شود
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای امشب شهر مشهد نسبت به شب گذشته با سه درجه سانتیگراد کاهش به صفر درجه می‌رسد اما درگرم‌ترین ساعات امروز دمای این شهر به ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، غلامرضا ضیاء شهابی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی در ۴۸ ساعت آینده شاهد خروج تدریجی موج بارشی از مرز شرقی کشور خواهیم بود.  

وی ادامه داد: اوج فعالیت این سامانه سرمایشی در شب پیش‌رو رخ خواهد داد و دمای هوای غالب نقاط خراسان رضوی نسبت به دیشب چند درجه کاهش می یابد و به خصوص در نقاط سردسیر و کوهستانی استان به کمتر از پنج درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا دمای هوای این استان با شیبی بسیار ملایم شکل افزایشی به خود می‌گیرد ولی هوای به نسبت سرد بر روی استان خراسان رضوی وجود خواهد داشت.
ضیا شهابی افزود: پدیده مه گرفتگی به ویژه در نقاط کوهستانی و مرتفع خراسان رضوی تا صبح فردا پیش بینی می شود و جاده تربت حیدریه به مشهد نیز شاهد این پدیده خواهد بود.
وی ادامه داد: شهر مشهد امروز شاهد آسمانی نیمه ابری و غبارآلود است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین بارش‌ها در۲۴ ساعت گذشته از فریمان با هفت دهم میلیمتر گزارش شده است.
ضیا شهابی افزود: شب گذشته خنک‌ترین شهرستان خراسان رضوی فریمان با صفر درجه سانتیگراد و همچنین گرم‌ترین شهرستان نیز بردسکن با ۲۱ درجه سانتیگراد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز