رئیس هیأت گلف استان اردبیل

اعزام دختران اردبیلی به مسابقات قهرمانی گلف کشور

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۹:۲۳
کد خبر: ۹۲۱۰۱۲
اعزام دختران اردبیلی به مسابقات قهرمانی گلف کشور
رئیس هیأت گلف استان اردبیل گفت: دختران گلف‌باز اردبیلی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی بالای ۱۸ سال کشور عازم تهران می‌شوند.

به گزارش برنا، مهرداد کابلی، رئیس هیأت گلف استان اردبیل بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: دختران گلف‌باز اردبیلی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی بالای ۱۸ سال کشور عازم تهران می‌شوند.

او افزود: مسابقات گلف قهرمانی کشور بالای ۱۸ سال طی روز‌های ۱۹ و ۲۰ آبان ماه سال‌جاری در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت گلف استان اردبیل تشریح کرد: سمیرا حدیدی‌زاده، مریم مرتضوی، سونیا دادگر و ندا ابرار به سرپرستی سیده زهرا حسینی در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

کابلی با اشاره به تمرینات ورزشکاران این رشته تصریح کرد: تمرینات گلف به‌صورت مرتب در استادیوم علی دایی انجام می‌گیرد و تمرینات مینی‌گلف نیز روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته در زمین مینی‌گلف سماء برگزار می‌شود.

او بیان کرد: امسال در سطح استان کارگاه آموزشی گلف و مینی‌گلف در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۷۰ نفر برگزار شد.

رئیس هیأت گلف استان اردبیل با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان یافته در هفت ماهه اول سال‌جاری اظهار داشت: طی این مدت ۲۷ ورزشکار خانم و ۲۲ ورزشکار آقا در شهرستان اردبیل بیمه شدند.

کابلی بیان کرد: امسال دختران و پسران اردبیلی در رقابت‌های گلف و مینی‌گلف المپیاد استعداد‌های برتر ورزش نیز حضور داشتند که در مجموع یک نقره و ۳ برنز کسب کردند و تیم‌های دختران و پسران به مسابقات گلف زیر ۱۸ سال قهرمانی کشور اعزام شده بودند که پسران در رده چهارم و دختران در جایگاه هفتم کشوری ایستادند.

او گفت: مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور در رده سنی آزاد نیز مهرماه سال‌جاری در تبریز برگزار شد که در این رقابت‌ها تیم پسران اردبیل به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند و دختران عنوان سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

 

نظر شما