پیروزی خانگی شهرخودرو در مصاف با پارس جنوبی

۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۰:۰۸
کد خبر: ۹۲۱۵۵۳
پیروزی خانگی شهرخودرو در مصاف با پارس جنوبی
دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو مشهد و پارس جنوبی جم روز جمعه در مشهد با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در چهارچوب مسابقات هفته دهم فوتبال لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) تیم‌های شهرخودرو مشهد و پارس جنوبی جم عصر جمعه با داوری امیر عرب براقی در ورزشگاه امام رضا (ع) این شهر و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر به دیدار هم رفتند.

تا دقیقه بیست و هفت نیمه اول توپ و زمین در اختیار بازیکنان شهرخودرو بود و تیم جم نیزدر لاک دفاعی قرار داشت.

هر ۲ تیم در نیمه اول با لحاظ سه دقیقه وقت اضافی به نتیجه بدون گل رضایت دادند و نیمه دوم بازی نیز در حالی آغاز شد که ۲ تیم دوندگی چندانی نداشتند.

در دقیقه ۵۶ سعید صادقی از شهرخودرو به دلیل خطا روی بازیکن جم با تیستا داسیلو آ کارت زرد گرفت و در ادامه علی نبی زاده دومین کارت زرد تیم شهر خودرو را به دلیل تمارض دریافت کرد.

در دقیقه ۶۷ نیز سروش رفیع زاده از تیم شهر خودرو به جای علی نبی زاده وارد بازی شد وفرشاد محمدی نیز اخطار گرفت تا تیم شهر خودرو سه اخطاره شود.

در ادامه ایمان باصفا از تیم جم به جای محمد نوری وارد زمین شد و سرانجام در دقیقه ۷۷ بازی حسین مهربان بازیکن شماره ۱۱ تیم شهرخودرو مشهد اولین گل بازی را وارد دروازه حریف کرد.

تیم جم نیز بازیکن شمار ۱۰ خود محمد ابراهیمی را به جای متین کریم زاده وارد زمین نمود و در دقیقه ۹۰ حسین مهربان از تیم شهرخودرو از زمین خارج شد و به جای وی فرشاد فرجی داخل زمین شد.

تیم شهرخودرو با این برد به مقام دوم جدول صعود کرد.

داور برای این بازی پنج دقیقه وقت اضافی منظور نموده بود.

 

نظر شما