بهشت رضا از آرمستان های اروپایی مجلل تر است

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۸:۰۰:۳۹
کد خبر: ۹۲۱۵۹۸
بهشت رضا از آرمستان های اروپایی مجلل تر است
مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد گفت: آرامستان بهشت رضا از آرامستان های اروپایی تمیز تر ، سرسبزتر و مجلل تر می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی دامغانی در نمایشگاه کتاب درخصوص وضعیت آرامستان های مشهد به خبرنگار ما گفت: من اینجا در حضور رسانه قول میدهم که هرکسی هر روزی فوت کرد ما قبرجا رایگان در اختیار او قرار می دهیم به شرطی که ما برای وی قبرجا مشخص کنیم .

وی افزود: اگر فرد مورد نظر قبرجا خودش را انتخاب کند، پول قبر اخذ خواهدشد و اگر در ردیف عمومی دفن شود هزینه ای بابت دفن گرفته نخواهد شد، همچنین این هزینه که حدودا ۱.۵ میلیون تومان می باشد هزینه های جانبی از قبیل: حمل و نقل، دفن، غسل و کفن می باشد که هزینه خدمات است.

مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد بیان کرد: مردم ما باید توجه کنند آرامستان بهشت رضا قریب به۴۳  سال در حال خدمات دهی می باشد که این خدمات و نگهداری آنها دارای هزینه است. به عنوان مثال هزینه احداث و نگهداری فضای سبز یا هزینه نظافت محیط که توسط ۴۰ نفر انجام می شود را باید مردم در نظر بگیرند.

مهدوی عنوان کرد: آرامستان بهشت رضا از آرامستان های اروپایی تمیز تر ، سرسبزتر و مجلل تر است که مردم در طول سال حتی برای استفاده های تفرجی و تفریحی در کنار زیارت اهل قبور مشرف می شوند.

وی افزود: در بسیاری از شهرهای مهم کشور داخل قبر میت قدیمی یک میت جدید دفن می کنند که در آرامستان بهشت رضا اینگونه نیست و فردی که ۴۳ سال قبل در بهشت رضا دفن شده است، همچنان اقوام آن مرحوم به بهشت رضا مشرف می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز