در آیین اختتامیه جشنواره منطقه ای "آوای ارادت" صورت گرفت؛

تجلیل از استاد بهمن اسکینی، هنرمند پیشکسوت موسیقی لرستان

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۲:۱۰
کد خبر: ۹۲۱۸۳۰
تجلیل از استاد بهمن اسکینی، هنرمند پیشکسوت موسیقی لرستان
درجریان آیین اختتامیه ی جشنواره ی منطقه ای موسیقی " آوای ارادت" از سری برنامه های هجدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، از استاد بهمن اسکینی، هنرمند و خواننده پیشکسوت موسیقی لرستان، تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ آیین اختتامیه جشنواره منطقه ای "آوای ارادت" و مراسم بزرگداشت استاد بهمن اسکینی، هنرمند و خواننده پیشکسوت موسیقی لرستان  در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم آباد و با حضور گسترده دوستداران موسیقی لرستان برگزار شد. 

احمد حسین فتایی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در این مراسم ضمن تشکر از انجمن موسیقی استان، اظهار کرد: این جشنواره فرصتی مغتنم برای نشان دادن ارادت هنرمندان موسیقی به خصوص موسیقی لرستان به ساحت نورانی امام هشتم(ع) است و برگزاری اینگونه رویدادها علاوه بر جنبه هنری آن با هدف ترویج سیره علمی و عملی ائمه اطهار به خصوص امام رضا(ع) صورت می پذیرد.

او با اشاره به آیین تجلیل از استاد بهمن اسکینی، افزود: این هنرمند پیشکسوت از ارادتمندان واقعی امام رضا (ع) است که قطعه ماندگاری به همین نام را از خود به یادگار گذاشته است.

فتایی تصریح کرد: بنا بر وظیفه ای که داریم، در طول چند سال گذشته تجلیل از هنرمندان استان را به خوبی دنبال و اجرا کرده ایم و تلاش داریم تا در قالب برنامه های شاخص فرهنگی و هنری از چهره های ماندگار و هنرمندان پیشکسوت استان تجلیل بعمل آوریم.

امین عباسیان، رییس انجمن موسیقی استان، نیز در این مراسم گفت: استاد اسکینی، دو ویژگی بارز دارند، یکی پایبندی به اخلاق و مردمداری و دیگری سلامتی صدای این هنرمند پیشکسوت که سبب شده پس از نیم قرن فعالیت حرفه ای همچنان با همان صلابت و قدرت بخواند.

اوتصریح کرد: پاسداشت هنرمند، پاسداشت هنر است و اینگونه برنامه ها در برابر کارهای تاثیر گذار هنرمندانی همچون استاد اسکینی، بسیار ناقابل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز