ربوده شدن خودرو وبچه به دلیل بی توجهی پدر

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۴:۵۷
کد خبر: ۹۲۱۹۱۷
ربوده شدن خودرو وبچه به دلیل بی توجهی پدر
معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان ازنجات جان دختر بچه ای سه ساله و کشف سرقت خودرو طی اقدام سریع و به موقع کاربر تلفن 110 و پلیس شهرستان کوهدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ "سرهنگ حسین نجفی" گفت : روز گذشته فردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت  و با لحنی مضطرب و هراسان اعلام داشت بچه و ماشینم را دزدیدند و کاربر 110 به سرعت جزئیات و اطلاعات مورد نیاز را از پدر کودک ربوده شده پرسید .

او افزود : کاربر با تجربه   بلافاصله موضوع را با کلانتری محل وقوع سرقت و همچنین یگان امداد  شهرستان کوهدشت اعلام کرد  و خود نیز پیگیری های لازم برای حضور سریع تر نیروها انجام داد.

سرهنگ نجفی گفت : ماموران با بکارگیری شیوه های تخصصی پلیسی موفق به شناسایی خودرو و مکان توقف خودرو در یکی از روستاهای حوالی شهرستان کوهدشت شدند  و با هماهنگی مقام قضائی به روستای مورد نظر عزیمت  که سارقان به محض مشاهده خودروهای پلیس اقدام به فرار کرد .

این مقام انتظامی تصریح کرد:با انجام تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، پلیس عرصه را بر سارقان تنگ کرد و به آن ها دستور ایست داد  ولی متاسفانه سارقان به دستور و شلیک تیرهای هوایی هشداری پلیس توجهی نکردند  و در نهایت خودروی حامل سارقان بر اثر سرعت غیر مجاز از کنترل راننده خارج و واژگون  شد و ماموران سه نفرمتهم سرنشینان خودرورا که دچار مصدومیت شده بودند به بیمارستان انتقال داد.

معاون عملیات انتظامی  لرستان در مورد چگونگی سرقت خودرو بیان کرد:در تحقیقات بعمل آمده محرز شد مالک خودرو به همراه همسر و فرزندش در خودرو حضور داشتند که پس از پارک اتومبیل در جلوی منزلشان خود و همسرش برای انجام امور شخصی از خودرو خارج و سوییچ را در ماشین جای می گذارد که در بازگشت متوجه می شود سارقان از غفلت و فرصت پیش آمده استفاده کرده و خودرو و فرزندش را ربودند .

سرهنگ نجفی گفت : در بازجویی های به عمل آمده متهمان اظهار داشتند در هنگام سرقت خودرو متوجه حضور کودک در آن نبودند و پس از طی مسیری کوتاه وی را در بین راه از اتومبیل پیاده که توسط ماموران به آغوش خانواده اش باز گردانده شد.

او  در پایان ضمن توصیه به رانندگان و مالکان خودروهای شخصی بر رعایت نکات ایمنی گفت : هرگونه مورد مشکوک را با پلیس 110 در میان بگذارند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز