قدردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان از دست اندرکاران نمایشگاه کتاب

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۱:۰۳
کد خبر: ۹۲۲۴۳۴
قدردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان از دست اندرکاران نمایشگاه کتاب
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی از همه کسانی که در برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد مقدس نقش داشته اند تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، متن پیام جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و رییس بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد مقدس به شرح ذیل است.

باسمه تعالی

«کتاب غذای روح بشر است.» (امام علی علیه السلام)

خداوند را شاکریم که با استعانت از او، در سال رونق تولید، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد مقدس، با شعار «کتاب، پیشران مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی»، برگزار گردید.

حضور چشمگیر عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه کتاب، با وجود تنگناهای اقتصادی، نشان‌دهنده جایگاه والای فرهنگ کتابخوانی در میان آنان است. استقبال گسترده جامعه دانشگاهی و حوزوی و دانش‌آموزی از نمایشگاه کتاب، سبب رشد چاپ و انتشار کتاب‌های تخصصی نسبت به سال‌های گذشته شده که می‌تواند تأثیرگذاری حوزه علم و فرهنگ استان در عرصه تولید علم را نشان دهد.

رویکرد کلی نمایشگاه بر این امر استوار بود که نمایشگاه کتاب نه فقط بازاری برای فروش کتاب که کلان رویدادی فرهنگی برای گفت‌وگوهای بینافرهنگی است. نشست‌های علمی، فرهنگی و نخبگانی در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، بیانگر این موضوع است.

بی‌تردید این رویداد فاخر فرهنگی متأثر از نقش‌های هدایتی، حمایتی و پشتیبانی مسئولان اجرایی استان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور پرشکوه مردم بوده است. از این رو بر خود فرض می‌دانم از همه عزیزانی که در برگزاری این کلان رویداد فرهنگی نقشی داشته‌اند تشکر نمایم: از بذل عنایت وزیر فرهیخته فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارشادات همیشگی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز مشهد مقدس، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دلسوزانه استاندار محترم، التفات و همراهی تولیت محترم آستان قدس رضوی، مساعدت رئیس محترم دانشگاه فردوسی مشهد، حسن نظر مدیر محترم حوزه علمیه خراسان، همراهی‌ها و همفکری‌های فرمانده محترم سپاه امام رضا علیه السلام، رهنمودهای رئیس محترم مجمع نمایندگان استان و نمایندگان محترم مردم شریف مشهد در مجلس شورای اسلامی، عنایت‌های معاون محترم سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار و معاونان محترم استاندار، همدلی ها و مشارکت های شهردار محترم مشهد و رئیس محترم شورای شهر و کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد، همکاری و مساعدت مدیر کل محترم صدا و سیمای خراسان رضوی در پوشش رسانه‌ای مناسب نمایشگاه کتاب، همراهی فرماندار محترم مشهد، فرمانده محترم نیروی انتظامی استان و نیز حسن عنایت و استقبال مدیران کل محترم دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان سپاس‌گزارم.

هم‌چنین از شهرداری محترم برای همکاری در تبلیغات محیطی نمایشگاه کتاب، از حسن تدبیر مدیریت محترم نمایشگاه بین‌المللی مشهد، حسن همکاری اصحاب رسانه و مدیران محترم نشریات، همت ارزشمند ناشران محترم مشهدی و شهرستانی و تلاش همکاران کوشا و خستگی‌ناپذیر خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم مجموعه این اقدامات مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.                                                                                                                                                                                                                                          

ومن الله التوفیق  

جعفر مروارید

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و رییس بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد مقدس

 

نظر شما