رئیس خانه احزاب لرستان خبر داد:

همایش خانه احزاب لرستان با حضور دبیران احزاب استان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۲:۵۳
کد خبر: ۹۲۲۹۰۱
همایش خانه احزاب لرستان با حضور دبیران احزاب استان برگزار می شود
"کرم ملک‌آسا" از برگزاری همایش خانه احزاب لرستان با حضور دبیران احزاب استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  رئیس خانه احزاب استان لرستان و دبیر حزب همبستگی لرستان، در جمع خبرنگاران ،اظهار کرد: براساس برنامه ریزیهای انجام شده قرار است همایش خانه احزاب استان لرستان با حضور دبیران احزاب استان در دهه اول آذرماه امسال برگزار شود.

ملک‌آسا افزود: تلاش خانه احزاب استان لرستان تعامل هرچه بهتر با مجریان و ناظران انتخابات در جهت هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی است که قرار است اسفندماه امسال برگزار شود.

رئیس خانه احزاب استان لرستان تصریح کرد: «فراکسیونهای اصلاح طلبان، اصولگرایان و اعتدالگرایان و مستقلها، در خانه احزاب استان لرستان حضور دارند.

ملک‌آسا، بیان کرد:خانه احزاب استان لرستان تلاش خواهد کرد با مشارکت در اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات پیش رو، هرچه سالم تر و بهتر برگزار شود.

او گفت: مبنا و ملاک، اجرای هرچه بهتر قوانین در ایام انتخابات است و رویکرد خانه احزاب استان لرستان نیز تأکید بر اجرای دقیق قوانین انتخاباتی است.

کرم ملک آسا خاطر نشان  کرد: از مقامات ارشد اجرایی استان، فرمانداران، ناظران انتخابات و بخشداران نیز دعوت شده است در این همایش شرکت کنند.

رئیس خانه احزاب استان لرستان ادامه داد: هرچه فعالیت قانونمند احزاب تقویت شود در بحث توسعه سیاسی، پیشرفت کرده ایم و رویکرد خانه احزاب نیز حمایت از فعالیتهای قانونمند حزبی است.

دبیر حزب همبستگی لرستان گفت: آسیب شناسی علمی فعالیتهای حزبی هم اهمیت دارد و ضمن آنکه با یک رویکرد تخصصی باید موانع یا آسیبهای فعالیت حزبی را شناسایی و رفع کرد از فعالیتهای حزبی می بایست حمایت نمود.

او عنوان کرد: از آنجایی که احزاب مختلف اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالگرا در خانه احزاب استان لرستان حضور دارند خود به خود یک فضای گفتگویی و تعامل بین احزاب مختلف رقیب ایجاد شده است که به نفع توسعه سیاسی استان لرستان است.

کرم ملک‌آسایادآورشد:پیشرفت همه جانبه استان لرستان مستلزم تقویت شاخصهای همگرایی در جهت اهداف توسعه در بین نیروهای مختلف سیاسی، اجتماعی است و خانه احزاب استان لرستان، تلاش کرده است همگرایی، گفتگو و تعامل در بین نیروهای حزبی در جهت تقویت فرهنگ مطالبه گری برای توسعه همه جانبه استان لرستان را تقویت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز