سرپرست فرمانداری اردبیل مطرح نمود:

آموزش اقشار آسیب پذیر در مقابل اعتیاد ضروریست

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۴:۱۵
کد خبر: ۹۲۳۱۸۵
آموزش اقشار آسیب پذیر در مقابل اعتیاد ضروریست
شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در محل فرمانداری اردبیل به ریاست سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار گردید .

به گزارش برنا،مسعود امامی یگانه سرپرست فرمانداری اردبیل در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن اشاره به آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد تصریح کرد: یکی از اساسی ترین معضلات اعتیاد ، فروپاشی کانون خانواده های دچار این مشکل می باشد که این امر به نوبه ی خود جامعه را دچار چالش  اجتماعی می کند ‌.‌

وی گفت: صیانت از نسل جوان در برابر آسیب های مواد مخدر بایستی در اهم برنامه های تمام دستگاه ها باشد . از این حیث تدوین برنامه های فرهنگی و طرح های اجتماعی با محوریت پیشگیری و آگاه سازی از اهمیت ویژه ایی برخوردار  است .

امامی یگانه با بیان اینکه جوانان و نوجوانان به مقدار بیشتری در معرض خطرات اعتیاد قرار دارند اظهار کرد: مراقبت از نسل جوان در برابر اعتیاد و سوء مصرف مواد  مخدر، یک همت عمومی را می طلبد که دستگاه های مختلف باید با دغدغه مندی و برنامه ریزی همه جانبه در این راستا گام بردارند . 

وی افزود: در این‌ بین  جایگاه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی برای تبیین دور نمای خانمان سوز اعتیاد ارجیحت بیشتری بر فعالیت های دیگر دارد ‌.

سرپرست فرمانداری اردبیل با تاکید بر حمایت از فعالیت تشکل های مردم نهاد و مراکز بخش خصوصی در امر پیشگیری و درمان گفت: نظارت دقیق بر فرآیند درمان و افزایش آموزش عمومی بویژه در اقشار آسیب پذیر ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز