مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان:

توجه به ازدواج جوانان، فراتر از وظایف سازمانی است

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۱:۳۶
کد خبر: ۹۲۳۴۳۹
مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان با اشاره به اهمیت ایجاد شرایط ازدواج آسان، گفت: توجه به مقوله ازدواج جوانان، مسأله ای فراتر از وظایف سازمانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در ادامه برگزاری کارگاه ملی توان افزایی کارشناسان برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشود که به میزبانی استان البرز در مجموعه فرهنگ و هنر آدران در حال برگزاری است، مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج آسان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مجمع خیرین ازدواج برای کمک به حل مشکلات مربوط به ازدواج جوانان پیش بینی شده است.

محمدی نیک با اشاره به اینکه پرداختن به مسئله ازدواج هم تکلیف اداری و هم تکلیف شرعی و اجتماعی ما است، افزود: دبیرخانه مجمع ملی خیرین ازدواج در دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان تشکیل خواهد شد.

وی ضمن درخواست از تمامی استان ها مبنی بر شناسایی و ساماندهی خیرین حوزه ازدواج، گفت: ظرفیت سمن های فعال حوزه ازدواج به عنوان یک ابزار حمایتی در اختیار استانها قرار دارد.

محمدی نیک همچنین بیان داشت: تشکیل مجامع استانی خیرین ازدواج، منجر به تشکیل و قوت مجمع ملی خیرین ازدواج خواهد شد و این، گامی رو به جلو در زمینه اجتماعی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز