نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خبر داد:

ورود ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه به استان از زمان اجرای طرح مثلث اقتصادی

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۷:۱۷
کد خبر: ۹۲۳۵۰۰
ورود ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه به استان از زمان اجرای طرح مثلث اقتصادی
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی که آقای رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی مبتکر آن می‌باشد برای این استان بن‌بست شکن و در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در گردهمایی امامان جمعه خراسان رضوی در مشهد افزود: استاندار خراسان رضوی مرد اقتصاد است و به‌ دنبال کار سیاسی نیست و فعالیت‌های اقتصادی وی برای ما ارزش دارد.

وی اظهار داشت: پیش از این در کشور کارهای روزمره را به حساب اقتصاد مقاومتی می‌گذاشتند که این کارها به بن بست می‌خورد. به‌ عبارتی با مولفه‌ها، راهکارها و ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری تبیین کرده بودند حرکتی در استان نداشتیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی در این استان برخی نگاه بدبینانه به آن داشتند گفت: در اجرای این طرح طی هشت ماه اخیر دستکم ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه وارد استان شده است.

آیت الله علم الهدی افزود: ۱۲۸ هزار میلیارد تومان توافقنامه در این طرح به امضا رسیده که دستکم ۱۵ درصد از این مبلغ وارد عملیات اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: این فعالیت‌ها نشان می‌دهد اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب، یک فعالیت ممکن و شدنی است و زود هم جواب می‌دهد.

وی گفت: در مشهد با بلای خانمان‌سوزی روبرو هستیم که در هر برنامه‌ای جریان قدرت و ثروت می‌خواهند از زمینه‌های اقتصادی حداکثر استفاده را بر مبنای منافع خود انجام دهند و طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی، ضد حرکت و منافع آن جریان است.

امام جمعه مشهد افزود: امامان جمعه باید مردم را نسبت به طرح توسعه اقتصادی و فرهنگی توجیه و امیدوار کنند. مردم در هر عرصه ای وارد شوند موفق هستیم وگرنه شکست خواهیم خورد.

وی با توجه به اهمیت ورود زائران خارجی به مشهد هم اظهار داشت: امسال دستکم پنج میلیون زائر خارجی وارد این شهر شدند اگر هر کدام ۲ هزار دلار خرید کنند ۱۰ میلیارد دلار می‌شود که باید این پول‌ها مدیریت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز