سردبیر خبرگزاری برنا:

مسوولان برای برنامه‌ها پیوست رسانه‌ای داشته باشند/ مبارزه با فساد و اُمیدآفرینی، با تعامل مسوولان و رسانه‌ها امکان‌پذیر است

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۴:۴۱
کد خبر: ۹۲۳۹۶۰
مسوولان برای برنامه‌ها پیوست رسانه‌ای داشته باشند/ مبارزه با فساد و اُمیدآفرینی، با تعامل مسوولان و رسانه‌ها امکان‌پذیر است
سردبیر خبرگزاری برنا گفت: اگر مسوولان برای برنامه های خود پیوست رسانه ای داشته باشند، بهتر می توانند اهداف خود را عملی و با فساد مبارزه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، یاسر صادقی با حضور در کارگاه ملی توان افزایی کارشناسان برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان ها، با اشاره به اهمیت رسانه و اطلاع رسانی فعالیت سازمان ها و نهادهای مختلف کشور اظهار کرد: مبارزه با فساد و اُمیدآفرینی دو موضوع مهم است که رسانه‌ها پرچم‌دار آن‌ها هستند.

او تاکید کرد: در دوره‌هایی که برخورد با رسانه‌ها بیشتر بوده، فساد هم بیشتر دیده شده است.

صادقی اُمیدآفرینی را نیاز مهم جامعه دانست و گفت: اُمیدآفرینی با تعامل و همکاری رسانه‌ها و مسوولان شتاب می‌گیرد و اطلاع‌رسانی به موقع از فعالیت‌ها و خدمات بیشترین تاثیر را در گسترش فضای اُمید دارد.

سردبیر خبرگزاری برنا اضافه کرد: مسوولان به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش، فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم هستند اما هم‌زمان با آنها دشمنان همه دستگاه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی را به کار گرفته‌اند که به مردم بگویند کسی برای شما کاری نمی‌کند، پس باید همراهی و همکاری و تعامل مسئولان برای تبیین و اطلاع‌رسانی خدمات بیش از گذشته باشد.

او تاکید کرد: مسئولان باید برای اجرای بهتر و تاثیرگذاری برنامه‌های خود پیوست رسانه‌ای داشته باشند و با برنامه‌ریزی رسانه‌ای می‌توان به اهداف برنامه رسید.

صادقی همچنین تصریح کرد: خبرگزاری برنا جزو پنج خبرگزاری برتر کشور است و خانواده بزرگ ورزش و جوانان باید از این ظرفیت در جهت اطلاع رسانی فعالیت‌های خویش استفاده کند و با استفاده از این ظرفیت بزرگ رسانه‌ای به بسط فضای نشاط و امید در بین جوانان کمک کرد.

در این نشست همچنین محمد کاظمی، مسوول آموزش و سرپرست گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، نیز در خصوص خبرنویسی و نحوه رسانه‌ای کردن رویدادها به سخنرانی پرداخت.

گفتنی است این کارگاه به همت دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و به میزبانی استان البرز در مجتمع فرهنگ و هنر آدران در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز