معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان :

دستگاه های اجرایی اعتبار ۳۰ درصد پروژه های بازآفرینی شهری را پرداخت کنند / پیگیری خرید دستگاه سی تی آنژیو در شورای برنامه ریزی استان

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۸:۰۲
کد خبر: ۹۲۴۰۱۴
دستگاه های اجرایی اعتبار ۳۰ درصد پروژه های بازآفرینی شهری را پرداخت کنند / پیگیری خرید دستگاه سی تی آنژیو  در شورای برنامه ریزی استان
محمود ثمینی گفت: خرید دستگاه سی تی آنژیو را در شورای برنامه ریزی استان پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ ثمینی روز چهارشنبه  دردومین شورای سلامت و امنیت مواد غذایی لرستان ،اظهار کرد: دستگاه سی تی آنژیو یکی از نیازهای مهم حوزه ی درمان در استان است که تلاش می کنیم هزینه ی خرید آن را تا حدود زیادی تأمین کنیم.

اوافزود: آموزش عمومی یکی از مهم ترین برنامه های حوزه ی سلامت است که باید تمامی دستگاه های اجرایی برای اجرای هر چه بهتر آن در کنار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرند.

ثمینی  تصریح کرد: طی چند ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای رفع مشکلات بهداشت و درمان مردم انجام شده است که جای تقدیر دارد.

او با بیان اینکه انتظار داریم دستگاه های اجرایی اعتبار 30 درصد پروژه های بازآفرینی شهری را به موقع پرداخت کنند، یادآورشد: دفاتر تسهیل گری در سطح استان در این راستا فعال  و نسبت به سایر استانها، لرستان مجوزها و اعتبارات بیشتری در این حوزه کسب کرده است.

ثمینی  با بیان اینکه  بودجه های دولتی و تخصیصی مشکلات چندانی را مرتفع نمی کند ، عنوان کرد: در مجمع خیران سلامت باید بخش هایی برای اقدامات تاثیرگذار این افراد تعریف شود.

او اضافه کرد:  مسیر های ورود خیران به طرح ها و برنامه های استان باید معرفی و تسهیل شود چرا که حضور آنان انجام طرح ها و برنامه های استان را تسریع می کند.

ثمینی با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن مصوبات جلسات ،افزود: نباید به راحتی از مصوبات جلسات عبور کرد چراکه  برگزاری جلسات به تنهایی مشکلات مردم را حل نمی کند.

او  با اشاره به موضوع اتلاف سگ های ولگرددر سطح استان نیز گفت: جمع آوری و نگهداری سگ های ولگرد  یک امری ضروری در راستای امنیت و آسایش خانواده ها است و  بدون استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و حضور خیران این امر محقق نمی شود به همین منظور نباید منتظر استفاده از اعتبار و بودجه های دولتی باشیم و باید از ظرفیت خیران در این مسیر استفاده شود.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز