مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

البرز در سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ مدال ورزشی کسب کرد

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۹:۱۴
کد خبر: ۹۲۴۱۰۳
البرز در سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ مدال ورزشی کسب کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: البرز در سال گذشته، 2 هزار و 500 مدال در رشته های مختلف کسب کرد و امیدواریم که بتوانیم در سال 98، با کسب مدال های بیشتر، رکوردی را در مدال آوری به دست آوریم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، امیر غفرانی در مجمع سالیانه هیئت ورزش های رزمی که با حضور سرپرست فدراسیون و اعضای این مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه ما در سال 98 موفق شدیم نزدیک به 30 مجمع سالیانه را برگزار کنیم و این بسیار قابل توجه و ملاحظه است.

وی افزود: همین که اعضای مجمع در این جلسه حضور پیدا می کنند و نقطه نظرات خود را باهم به اشتراک می گذارند، قطعا و یقینا گامی رو به جلو و در جهت پیشرفت ورزش های رزمی است.

غفرانی با اشاره به تعداد زیاد مخاطبان هیئت ورزش های رزمی، بیان داشت: قطعا ما در کنار کار قهرمانی، به کار همگانی هم نیاز داریم و به دنبال کار اصولی و ریشه ای هستیم.

وی با درخواست از مسئولین ادارات مبنی بر نشست با مربیان رشته های رزمی عنوان کرد: مربیان باید در کنار کار فنی و تکنیکی که آموزش می دهند، به آموزش اخلاق و مسائل اخلاقی و اعتقادی نیز بپردازند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز، احترام به مربی را در تمام رشته های رزمی یک فعل نهادینه دانست و گفت: در رشته های رزمی وقتی کسی با هر سابقه ای وارد سالن می شود و مربی حضور دارد، به مربی احترام می گذارد و این، یک آموزش اخلاق عملی است که در پی آن، یک ورزشکار می تواند این عمل را در خانواده خود و سپس در جامعه تسری دهد.

وی ادامه داد: وجه تمایز ورزش با هنر همین است که در ورزش، احترام نهادینه است و به تبع آن در خانواده نیز نهادینه می شود.

غفرانی در پایان با اشاره به اینکه هیئت ورزش های رزمی البرز می تواند جهانی باشد، افزود: هیئت ما ورزشکارانی دارد که بی ریا کار می کنند و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و پشتکار اعضا بتواند برنامه های خود را به خوبی به انجام برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز