سرپرست گروه شرکت‌های پدیده خبر داد؛

برگزاری مجمع عمومی شرکت پدیده تا پایان آذرماه/ تعیین تکلیف ۲ هزار میلیارد تومان از بدهی‌ها

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۸:۱۴:۵۳
کد خبر: ۹۲۴۲۳۳
برگزاری مجمع عمومی شرکت پدیده تا پایان آذرماه/ تعیین تکلیف ۲ هزار میلیارد تومان از بدهی‌ها
سرپرست گروه شرکت‌های پدیده از تعیین تکلیف بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان از بدهی این شرکت خبر داد و گفت: تا پایان آذرماه مجمع عمومی این شرکت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی کریمی در نشست خبری ستاد تدبیر استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: سهامداران اجازه دهند تا مدیریت مجموعه به تلاش های خود ادامه دهد چون طبیعتا امکان پذیر نیست که هر روز به سوالات موجود پاسخ دهیم؛ البته در زمان برگزاری مجمع توضیحات تکمیلی ارائه خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری مجمع عمومی شرکت پدیده بیان کرد: برای برگزاری مجمع پیش فرض ها و اقداماتی باید انجام شود تا بر اساس روال قانونی و قانون تجارت به سرانجام خود برسد.

وی افزود: اولین اقدام ما تعیین تکلیف بدهی 3 هزار  و 700 میلیارد تومان مجموعه شرکت های پدیده بود؛ سهامداران عزیز بدانند که امنیت سرمایه و سهام آن ها به قوت خود باقی است.

سرپرست گروه شرکت های پدیده ادامه داد: خوشبختانه توانستیم بالغ بر حدود 2 هزار میلیارد تومان را تعیین تکلیف کنیم که این مسئله اعتبار ارزش دارایی و سهام شرکت را رقم می زند و در آینده باعث افزایش رقم سهام شده و به دارایی مجموعه سهامداران اضافه خواهد شد.

کریمی اظهار کرد: باید تلاش کنیم رای دادگاه اجرا شود و در این مسیر اقدامات و الزاماتی لازم بود که در این بخش مهم، صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه اقدامات، باقی مانده سهام مجموعه شرکت توسعه به عنوان هلدینگ در کنار بخشی از سهام ابنیه در اختیار مجموعه طلبکاران قرار گرفت که توضیحات تکمیلی آن در زمان برگزاری مجمع به سهامداران ارائه خواهد شد.

سرپرست گروه شرکت‌های پدیده در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: تشکیل کارگروه تعیین تکلیف اشخاص حقیقی و حقوقی یکی از اقدامات بسیار مهم شرکت پدیده بود. این کارگروه که با بهره گیری از افراد مجرب تشکیل شده مورد تایید ستاد تدبیر استان هم بوده و توانستیم عمده مطالبات اشخاص را تعیین تکلیف کنیم.

کریمی در خصوص زمان برگزاری مجمع شرکت پدیده تصریح کرد: با الزاماتی که صورت گرفته و پشتیبانی های ستاد تدبیر تا پایان آذرماه تاریخ برگزاری مجمع را قطعی کرده و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیار امیدواریم چرخه شرکت پدیده به عنوان یک مجموعه عظیم اقتصادی راه افتاده و به یک پایگاه مهم اقتصادی در استان و کشور تبدیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز