سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج:

شاید با نبودن من اوضاع مقاومت بهتر شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۵:۴۵
کد خبر: ۹۲۴۲۸۶
شاید با نبودن من اوضاع مقاومت بهتر شود
سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج گفت: در حالی که کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند اما متأسفانه مقاومت روزهای خوبی را سپری نمی کند و شاید با نبودن من اوضاع این تیم بهتر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ فرهاد کشاورز اظهار کرد: مقاومت کیفیت فنی بسیار خوبی دارد اما توپ های ما وارد دروازه حریفان نمی شود و در ثانیه های پایانی نتیجه به ضرر ما تغییر می کند.

وی در خصوص ناراحتی خود پس از دریافت گل تساوی در لحظه آخر مقابل ارژن عنوان کرد: این ناراحتی به خاطر تعصب و علاقه من به بازیکنان و هواداران است که با وجود مشکلات بدون گلایه تلاش می کنیم اما نتیجه قابل قبول را دریافت نمی کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج تصریح کرد: 16 ساعت در روز وقت خود را صرف تمرین و مسائل مرتبط با تیم می کنیم اما به نتیجه دلخواه نمی رسیم که باید علت آن بررسی شود.

کشاورز با بیان این که مقاومت با تیم دوم در مسابقات حاضر می شود، افزود: 6 نفر از بازیکنان اصلی ما مصدوم شده اند که به دلیل مسائل مالی نتوانستیم نفرات جدیدی را درنیم فصل به تیم اضافه کنیم و ناچار به استفاده از بازیکنان جوان تر شده ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما یک خانواده هستیم و اکنون زمان مناسبی برای گله و شکایت نیست بلکه باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا مقاومت از شرایط نامناسب فعلی خارج شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز