وزیر کشور وارد مشهد شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۰:۳۷
کد خبر: ۹۲۴۳۴۱
وزیر کشور وارد مشهد شد
وزیر کشور دولت جمهوری اسلامی ایران امروز ۲۳ آبان به منظور زیارت بارگاه منور حضرت ثامن‌الحجج علی بن موس‌الرضا(ع) و شرکت در همایش سراسری هیاتهای نطارت بر انتخابات وارد مشهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، عبدالرضا رحمانی فضلی هنگام ورود به مشهد از سوی استاندار خراسان رضوی در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد این شهر مورد استقبال قرار گرفت.

وزیر کشور امروز پس از زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) در همایش سراسری هیاتهای نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور خواهد یافت.

همایش سراسری اعضای هیاتهای نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رویکرد آموزشی که روز سه‌شنبه ۲۱ آبان ماه جاری با سخنرانی دبیر شورای نگهبان در مشهد آغاز شد، امروز در محل تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی به کار خود پایان می‌دهد.

۷۰۰ عضو هیاتهای نظارت بر انتخابات در چارچوب این همایش علاوه بر آشنایی با خط مشی شورای نگهبان در مورد انتخابات اسفند ماه آتی، نظرهای مسئولان مختلف کشور را پیرامون این رویداد سیاس در سخنرانیهای آنان در صحن همایش دریافت می‌کنند.

بنا بر اعلام مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی، نشستهای اصلی همایش اعضای هیاتهای نظارت بر انتخابات در مشهد بدون حضور خبرنگاران جریان دارد اما با پیش‌بینی محلی در کنار سالن همایش کشوری حاضر در این رویداد با اصحاب رسانه پیرامون همین موضع گفت‌وگو می‌کنند.

 

نظر شما