مدیرکل امور عمران و زیربنایی سازمان عشایری کشور:

عشایر استان اردبیل از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۱:۳۹
کد خبر: ۹۲۴۴۰۵
عشایر استان اردبیل از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند
مدیرکل امور عمران و زیربنایی سازمان عشایری کشور گفت: عشایر استان اردبیل از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش برنا، بابا داوردان، مدیرکل امور عمران و زیربنایی سازمان عشایری کشور امروز در بازدید از طرح‌های آبرسانی عشایر در اصلاندوز گفت: در راستای ارائه خدمات به عشایران زحمتکش و تلاشگر برنامه‌های مدونی در دستور کار قرار دارد که از جمله می‌توان به توسعه راه‌ها و نیز آب آشامیدنی آنان اشاره کرد.

او با اشاره به این که مرحله نخست آبرسانی به عشایران استان در دستور کار قرار گرفته است بیان کرد: ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ۹ آبادی عشایرنشین استان در دستور کار قرار گرفته و در فاز دوم نیز ۱۸ آبادی را در دستور کار قرار داده‌ایم که اقدامات لازم در این زمینه انجام یافته است.

مدیرکل امور عمران و زیربنایی سازمان عشایری کشور گفت: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده در منطقه اصلاندوز در فاز ۱ و ۲ احمدلو از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند و ۱۸ میلیارد تومان اعتبار نیز در شهرستان جدیدالتاسیس اصلاندوز با اجرای پروژه آب آشامیدنی اجرا می‌شود.

داوردان تصریح کرد: عشایر دو استان اردبیل و آذربایجان شرقی می‌توانند از پمپاژ قلی بیگلو ۱ و ۲ دهم مترمکعب آب در ثانیه استفاده کنند که دو تا از قشلاقات بهره‌مند به نام افچی و اژدربیگلو در استان اردبیل قرار دارد که ۳۳۰ لیتر در ثانیه آب به آن‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

او بیان کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و جدیت و تلاش ما بر این است که بتوانیم مطالبات به‌حق عشایران استان را برطرف کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز