امداد رسانی هلال احمر سمنان به ۱۵۵ حادثه‌دیده

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۴:۴۸
کد خبر: ۹۲۴۹۲۵
امداد رسانی هلال احمر سمنان به ۱۵۵ حادثه‌دیده
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: امدادگران استان در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۵۵حادثه‌دیده و گرفتار در برف و بوران امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی آقا یحیایی گفت: امدادگران این جمعیت به حادثه‌دیدگان ۱۴ حادثه دیروز جمعه بیست و چهارم آبان بر اثر بارش برف در محورهای مواصلاتی استان سمنان امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به فوت یک شهروند در سر صحنه، بیان کرد: ۱۲ نفر توسط این جمعیت در صحنه‌های مختلف نجات یافتند که هفت نفر به مراکز درمانی منتقل و سه نفر سرپایی درمان شدند.

یحیایی به ارائه این خدمات توسط ۱۵ تیم عملیاتی و ۳۷ امدادگر جمعیت هلال احمر سمنان اشاره و اضافه کرد: این جمعیت طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ مسافر و گردشگر را اسکان داده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ارائه خدمات امداد و نجات برای همه مسافران در استان و سایر شهروندان در جاده‌ها به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد.

هواشناسی برای استان سمنان، اختلال در تردد محورهای مواصلاتی به ویژه جاده‌های کوهستانی و گردنه‎ها به دلیل بارش برف، کولاک، مه آلودگی و کاهش دید افقی پیش‌بینی و توصیه کرد: با توجه به کاهش محسوس دمای هوا و پیش‌بینی بارش برف وباران و لغزندگی جاده‌ها به ویژه در نواحی کوهستانی، تمهیدات پیشگیرانه لازم صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز