مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

طرح معلم آینده‌ساز در ۱۸۰ مدرسه استان اردبیل اجرا می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۹:۵۶
کد خبر: ۹۲۴۹۳۱
طرح معلم آینده‌ساز در ۱۸۰ مدرسه استان اردبیل اجرا می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح معلم آینده‌ساز با همکاری بسیج و با هدف ایجاد مقابله با جنگ نرم ، ترویج روحیه انقلابی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۱۸۰ مدرسه این استان اجرایی خواهد شد.

به گزارش برنا،احمد ناصری روز شنبه در جلسه ستاد اعتلای بسیج فرهنگیان استان با بیان اینکه آینده کشور به دست معلمان است و تلاش آنان آینده‌ای مطمئن برای کشور ترسیم می‌کند، اظهارداشت: اجرای این طرح گامی در راستای پررنگ کردن نقش معلمان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است.

او با اشاره به تشکیل شورای پنج نفره در مدارس برای اجرای این طرح، تشریح کرد:  طرح معلم آینده‌ساز از حیث اعتبار بخشی می‌تواند در شورای مدارس مطرح و اجرا شود.

وی به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بعنوان یکی از اهداف مهم در اجرای طرح معلم آینده‌ساز اشاره کرد و اظهارداشت: این مساله مورد تاکید مقام معطم رهبری می‌باشد و در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اجرای طرح‌هایی همچون "طرح نماد" در مدارس، کنترل، مدیریت و تلاش برای پیشگیری از آسیب‌های موجود را امکان‌پذیر می‌کند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه اجرای طرح معلم آینده‌ساز در راستای سند تحول بنیادین صورت می‌گیرد، گفت: این طرح در راستای ارتقای بصیرت دینی و سیاسی فرهنگیان برگزار می‌شود.

سیدمحمد لطیفی افزود: در گروه پنج نفره این طرح که در مدارس تشکیل خواهد شد، عمدتا چالش‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لطیفی همچنین از حضور ۵۸۰ نفر از مدیران مدارس، کانون بسیج فرهنگیان مناطق و نواحی در دوره‌های توانمندسازی این طرح خبر داد.

مهرماه امسال ۲۵۰ هزار دانش‌آموز پایه‌های پیش‌دبستانی تا دبیرستان با حضور در حدود ۱۰ هزار کلاس درس آماده‌سازی شده در سه هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی استان اردبیل سال تحصیلی جدید را شروع کرده‌اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز