معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل خبر داد:

عدم افزایش کرایه مسافر و حمل ونقل در استان اردبیل

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۲:۲۶
کد خبر: ۹۲۴۹۳۵
عدم افزایش کرایه مسافر و حمل ونقل در استان اردبیل
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: با توجه به ابلاغ نرخ جدید بنزین هیچگونه افزایشی در نرخ کرایه‌های بخش حمل ونقل کالا و مسافر استان اردبیل نخواهیم داشت.

به گزارش برنا،رضا شیرین زاده با بیان اینکه ۱۰۰ درصد حمل ونقل کالای استان از طریق ناوگان‌های حمل ونقل جاده‌ای صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه افزایش در سوخت ناوگان حمل ونقل انجام نشده است گفت: افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری در کرایه ناوگان‌های سنگین نداشته و کرایه کالا‌های استان نیز همان کرایه‌های قبلی خواهد بود.

او با اشاره به اینکه افزایش نرخ بنزین هیچ تاثیری در هزینه‌های تولیدکنندگان، فرستندگان و توزیع کنندگان کالا نیز نخواهد داشت اظهار کرد:رانندگان ناوگان کالا نیز از این موضوع متاثر نخواهند شد چرا که کرایه‌های آن‌ها در طول سال‌های گذشته متناسب با تورم کشور اصلاح گردیده و اکنون هیچگونه افزایشی در این خصوص نخواهیم داشت.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل سالانه از جابجایی دو میلیون نفر مسافر در از طریق ناوگان‌های حمل ونقل عمومی در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: از آنجایی که اغلب این جابجایی‌ها به سطح استان و خارج از استان توسط اتوبوس‌های گازوئیل سوز انجام می‌گیرد در این حوزه نیز افزایشی صورت نمی‌گیرد و کرایه‌ها همانند روز‌های قبل می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز