رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس خبر داد:

گزارش هرگونه افزایش قیمت به شماره ۱۲۴

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۳:۱۲
کد خبر: ۹۲۵۰۸۶
گزارش هرگونه افزایش قیمت به شماره ۱۲۴
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس از برخورد با عاملان افزایش قیمت کالاها به بهانه افزایش قیمت بنزین خبر داد و گفت: از مردم تقاضا داریم که به صورت شبانه روزی هرگونه تخلف و افزایش قیمتی را به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی در جلسه فوق العاده کارگروه تنظیم بازار شهرستان گنبدکاووس استمرار و تشدید نظارت بر قیمت کالاها را ضروری دانست و گفت: افزایش قیمت بنزین توسط شورای عالی اقتصاد کشور تصمیم گیری شده و نباید قیمت کالاهای دیگر افزایش یابد.

وی با تاکید براینکه حفظ وحدت و انسجام ملی در شرایط فعلی ضروری است، خاطرنشان کرد: نباید بهانه ای برای تفرقه افکنی به دشمن داد و حفظ آرامش در جامعه و بازار مانع از سوءاستفاده افراد سودجو در این شرایط خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس نظارت جدی بر قیمت کالاها را مطالبه جدی و بحق مردم دانست و افزود: دستگاه های نظارتی باید به طور جدی با متخلفان برخورد و از افزایش قیمت ها به بهانه گران شدن بنزین جلوگیری کنند.

کریمی با اشاره به اینکه همه خودروهای شخصی و عمومی دارای کارت سوخت بوده و دلیلی برای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل شهری و برون شهری وجود ندارد، اظهار کرد: همچنین پیگیری های لازم برای خودروهایی نیز که کارت سوختشان شارژ نشده مانند سرویس مدارس، تاکسی های تلفنی و اینترنتی در دست اقدام است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با بیان اینکه طرح ویژه درج قیمت کالاها توسط واحدهای صنفی درحال اجرا است، تصریح کرد: بازرسان اداره و اتاق اصناف به طور مداوم بر قیمت ها نظارت و متخلفان را به تعزیرات حکومتی معرفی میکنند.

خلیل رجبی با اشاره به اینکه مردم نیز باید در این شرایط هوشیار و با مسئولان همکاری کنند، ادامه داد: مردم به طور شبانه روزی هرگونه افزایش قیمت کالاها را به شماره ۱۲۴ گزارش نمایند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز