راه اندازی ۶۰ سبد کتاب در آرایشگاه‌ها

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۰:۵۷
کد خبر: ۹۲۵۳۷۲
راه اندازی ۶۰ سبد کتاب در آرایشگاه‌ها
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا گفت: به مناسبت هفته کتاب، با همیاری خیران ۶۰ سبدکتاب در آرایشگاه‌های شهر فسا راه اندازی شد که از این تعداد ۳۰ کتاب در آرایشگاه های زنانه و نیمی دیگر در آرایشگاه‌های ویژه آقایان ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد حسین فیروزی گفت: همچنین به مناسبت پاسداشت هفته کتاب، بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار شد و افزون بر این تعدادی از کتابداران با حضور در بخش اطفال و کودک بیمارستان ولی عصر (عج) فسا، مدارس خاص و خانه محبت، با اهدای کتاب و اجرای برنامه، هفته کتاب را در اماکن نامبرده برپا داشتند.    

به گفته وی، برگزاری نمایشگاه‌های تازه‌های کتاب کتابخانه‌ها، نقد و بررسی کتاب رمان رنج با حضور نویسنده آن در زندان فسا، برنامه‌های قصه گویی، جمع خوانی و همخوانی کتاب در فسا، ششده، زاهدشهر و میانشهر، برگزاری نمایشنامه خوانی و مسابقه کتاب خوانی از جمله برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته کتاب در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا اضافه کرد: همچنین در هفته کتاب، افرادی که به علت دیرکرد در بازگرداندن کتاب امانت گرفته شده از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان مشمول جریمه شده‌ بودند، از بخشودگی جرائم برخوردار شدند.

 

 

 

نظر شما