سالن‌های ورزشی دولتی در اختیار بانوان قرار گیرد

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۵:۳۹
کد خبر: ۹۲۵۵۹۶
سالن‌های ورزشی دولتی در اختیار بانوان قرار گیرد
نائب رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: سالن‌های ورزشی دولتی باید در اختیار بانوان قرار گیرد تا از این ظرفیت برای تقویت روحیه و نشاط اجتماعی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مریم روحی روز دوشنبه اظهار داشت: برخی از ارگان‌های دولتی که دارای سالن ورزشی سرپوشیده هستند، همکاری لازم را در این زمینه ندارند.

وی بیان کرد: برگزاری ورزش صبحگاهی به صورت رایگان در سطح کشور برگزار می‌شود و اکنون که با برودت هوا و کاهش دما روبه رو هستیم، نیاز است تا ادامه فعالیت در سالن های سرپوشیده باشد.

روحی اضافه کرد: برخی نهادهای دولتی دارای سالن سرپوشیده هستند که در ابتدای صبح فعالیتی در آن وجود ندارد و می طلبد تا برای بانوان اختصاص یابد.

نائب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان با تاکید بر اینکه اکنون ۵۶ ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان در این استان فعال است، گفت: این ایستگاه ها به صورت رایگان برای بانوان دوستدار ورزش ایجاد شده و به طور روزانه بیش از پنج هزار تن در این ایستگاه ها فعالیت دارند.

روحی با بیان اینکه سرمای هوا باعث شده تا ورزش صبحگاهی در پارک ها وجود نداشته باشد ابراز امیدواری کرد: مسئولان اجرایی استان همدان تصمیم لازم را برای واگذاری سالن های سرپوشیده ارگان ها فراهم کنند تا زمینه تقویت روحیه و توان بدنی اقشار مختلف مردم ایجاد شود.

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز