رسیدگی پرونده متخلفان گران‌فروشی با سرعت و خارج از نوبت

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۰:۲۵
کد خبر: ۹۲۵۶۰۸
رسیدگی پرونده متخلفان گران‌فروشی با سرعت و خارج از نوبت
سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به دغدغه مردم در خصوص بالا رفتن احتمالی قیمت کالاها پس از افزایش نرخ بنزین، گفت: این مساله مورد توجه ویژه ما نیز قرار گرفته و براساس صلاحیت‌های قانونی به تخلفات صورت گرفته در این حوزه خارج از نوبت و در کمترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هوشنگ محمدی روز دوشنبه گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی با همراهی دستگاه‌های ذیربط روند تشدید نظارت و برخورد با تمام مواردی که موجب اخلال در بازار می‌شود را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه برای احقاق حقوق مردم و منافع آنها اهتمام جدی داریم و از تمامی ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی در این خصوص بهره مند خواهیم بود، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ تخلفی گزارش نشده و گشت‌های مشترک سیار جهت اثربخشی ملموس و اقدامات پیشگیرانه به‌ طور مستمر در سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین هرگونه تخلف صنفی را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا سامانه ۱۲۴ اداره نظارت و بازرسی صمت گزارش کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

محمدی با بیان اینکه پس از افزایش و سهمیه‌بندی نرخ بنزین با ۲ پدیده منفور اجتماعی یعنی احتکار و گران‌فروشی روبرو می‌شویم، اظهار داشت: تا زمانی که ستاد تنظیم بازار قیمت‌های جدید را اعلام نکند با هرگونه گران‌فروشی مقابله خواهیم کرد.

از ابتدای امسال تاکنون یک هزار پرونده گران‌فروشی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین رسیدگی شده و میزان محکومیت این پرونده‌ها نیز بیش از ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز