در پی اغتشاشات چند روز اخیر رقم خورد؛

آسیب جدی به اموال عمومی توسط اغتشاشگران در البرز

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۸:۲۵
کد خبر: ۹۲۵۶۴۵
آسیب جدی به اموال عمومی توسط اغتشاشگران در البرز
در پی اعلام و اعمال تعرفه جدید بنزین در البرز نیز مانند برخی از استان های کشور اعلام اعتراض و نارضایتی عده ای از مردم به صورت آسیب به اموال عمومی عنوان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ پس از اعمال تعرفه جدید بنزین، عده ای مانند بعضی از استان های کشور نارضایتی خود را در خیابان های این استان فریاد کشیدند.

در این میان، اغتشاشگران نیز با حضور در میان مردم معترض، در برخی از نقاط شهر کرج و شهرهای دیگر استان همچون محمدشهر و فردیس، شروع به آسیب زدن به اموال عمومی کردند.

در همین زمینه شنیده شد که به بانک ها و از جمله بانک های خصوصی و چند مجتمع تجاری در کرج آسیب جدی وارد شده است.

همچنین اغتشاشگران پس از ایجاد درگیری با مردم و نیروهای امنیتی، به برخی از شهروندان نیز صدمه وارد کرده اند.

این در حالی است که مردم البرز، صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند و تنها به بیان اعتراض خود در خصوص تعرفه جدید بنزین و احتمالا گران شدن قیمت کالاها و اجناس دیگر پرداخته اند.

گفتنی است دادستان کرج نیز با اشاره به اقدامات آشوبگران در تخریب اموال عمومی و ایجاد بی نظمی در سطح استان از مشخص نبودن هویت این افراد خبر داده و گفته است: حتی بعضی از این افراد از شهرهای دیگر وارد استان البرز شده و اقدام به تعرض به دستگاه های دولتی و مردمی کردنده اند.

گویا هنوز برآورد دقیقی از میزان آسیب به مردم و اموال عمومی در البرز انجام نشده و مسئولان با تشکیل ستادهای بحران پیگیر این جریان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز