معاون نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

ورود اشرار به تجمعات اعتراضی مردم کاملا عکس‌العمل دشمنان است

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۹:۳۱
کد خبر: ۹۲۵۶۸۹
ورود اشرار به تجمعات اعتراضی مردم کاملا عکس‌العمل دشمنان است
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ورود اشرار به تجمعات اعتراض مردم نسبت به تغییر قیمت بنزین، ایراد خسارت و قربانی شدن افراد بیگناه در واقع عکس‌العمل دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار حسین محبی روز دوشنبه در مراسم پایانی هجدهمین دوره مسابقات قرآن و مفاهیم خواهران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد افزود: این اقدامات نه تنها حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهانی کردن انقلاب اسلامی متوقف نمی‌کند بلکه حتی این حرکت، کند هم نمی‌شود.

وی ادامه داد: دشمن به انواع روشها دشمنی خود را انجام می‌دهد که یکی از آنها نفوذ به صورت فیزیکی یا تلاش مذبوحانه آنها برای تغییر محاسبات و باورهای ما است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر جهانی‌سازی انقلاب اسلامی تاکید و بیان کرد: اهداف بلندی را در چارچوب و مسیر  انقلاب اسلامی دنبال می‌کنیم. انقلاب ما ادامه انقلاب پیامبر(ص) و همچنین بر اساس آیات قرآن کریم، دین ما جهانی است.

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب همین مسیر را دنبال می‌کند. حرکت ما در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی، جهانی و بستری برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) می‌باشد بنابراین تقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حرکت ما طبیعی است.

سردار محبی همچنین القای انگاره‌های دروغین و دوقطبی کردن جامعه را از مصادیق دشمنی توصیف و بیان کرد: در همین چارچوب القا می‌کنند که اگر برجام نبود جنگ می‌شد یا اینکه مراوده با کشورهای جهان را مستلزم مذاکره با آمریکا می‌دانند.

وی افزود: فعالان قرآنی که رسالت روشنگری و تنویر افکار عمومی را بر عهده دارند نسبت به توجیه دیگران مبنی بر غلط بودن چنین انگاره‌هایی تلاش و مردم را متوجه کنند که این انگاره‌ها راه‌حل مشکلات و به نفع انقلاب اسلامی، نظام و مردم نیست، بلکه پیش بردن اهداف دشمن است.

معاون نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در ادامه بر اهمیت مسابقات قرآن و حضور پاسداران در مسابقات قرآنی تاکید و بیان کرد: خواهران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسابقات اخیر قرآن کریم نیروهای مسلح پرچمدار مسابقات بودند بطوری که رتبه‌های بسیار خوبی کسب کرده و خوش درخشیدند. 

در پی اعلام نرخ جدید بنزین اعتراضهایی نسبت به آن صورت گرفت. این اعتراضها به اصلاح قیمت بنزین که بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت. در برخی شهرها اعتراض تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه ۲۴ آبان تاکنون در اظهارنظرهایی جداگانه تاکید کرده‌اند    که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.

همچنین دولت با توجه به دغدهه‌هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی را که از این مسیر به دست می‌آید در قالب یارانه ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران پرداخت کند. مهمترین مسئله دولت در این اصلاح قیمت، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است. دولت تاکید کرده است که به سرعت سازوکار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می‌شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره‌مند خواهند شد.

هجدهمین دوره مسابقات قرآن و مفاهیم خواهران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز در محل مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر بکار خود پایان داد. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز