امروز رخ داد؛

خط و نشان جدی استاندار برای مدیران اهل کاغذبازی در استان

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۰۰:۱۵
کد خبر: ۹۲۶۰۴۸
خط و نشان جدی استاندار برای مدیران اهل کاغذبازی در استان
استاندار قزوین گفت: مدیرانی که به جای کمک به توسعه استان در حوزه کاری خود اهل کاغذبازی و اتلاف وقت باشند جایی در سیستم اداری نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هدایت الله جمالی پور روز سه‌شنبه در جمع کارکنان مجتمع کشت و صنعت مگسال در شهرستان آبیک با انتقاد از طولانی شدن روند توسعه اقتصادی و استعلام مجوزها در خصوص طرح های اقتصادی، خاطرنشان کرد: مدیری که بدون دلیل و از روی سهل انگاری کاغذبازی را گسترش می‌دهد جایی در سیستم اداری ندارد و این مهم باید مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی، تسریع در دریافت مجوزها و پاسخ دهی سریع به سرمایه گذاران را نافی رعایت قانون ندانست و اظهار داشت: اگر توسعه ای قرار است اتفاق بیافتد نباید خلاف قانون باشد و مسئولان باید دقت کنند که هرکونه احداث و توسعه واحدهای صنعتی و کشاورزی باید با محوریت قوانین انجام شود.

استاندار قزوین به ارتباط تنگاتنگ قانون مداری و توسعه اشاره کرد و گفت: گرچه همه مسئولان استان قزوین از تولید و توسعه اقتصادی به صورت تمام قد حمایت می‌کنند، اما هیچ مسئولی حق ندارد به بهانه این توسعه قوانین را زیرپا گذاشته و قانون گریزی کند.

جمالی پور در ادامه صحبت‌های خویش با بیان اینکه قانون معمولا به نفع تولیدکننده تفسیر و اجرا می‌شود، اظهار داشت: امروز کسی که سرمایه اش را در راه صنعت و تولید قرار می‌دهد، عاشق نظام و انقلاب است و مسئولان نیز هرکاری از دستشان بربیاد برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان انجام خواهند داد.

جمالی پور یادآور شد: اگر قانون و همت مسئولان در مسیر توسعه به کار گرفته شود،رفع مشکلات مردم با سرعت پیش می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز