دستگیری سارقان مسلح و عاملان مجروحیت ۲ دانش‌آموز دلگانی

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۰:۱۲
کد خبر: ۹۲۶۲۰۶
دستگیری سارقان مسلح و عاملان مجروحیت ۲ دانش‌آموز دلگانی
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه سارق مسلحی که با شلیک گلوله ۲ دانش‌آموز دلگانی را مجروح کرده بودند با تلاش پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در این‌باره اظهار داشت: ۱۳ آبان سالجاری سه  فرد موتورسوار در شهر دلگان با صورت‌های پوشیده در مسیر حرکت دانش‌آموزان به مدرسه، سد راه ۲ دانش‌آموز دبیرستانی شده و با تهدید اسلحه کمری قصد سرقت گوشی‌های تلفن همراه آنان را داشتند.

وی افزود: سارقان که با مقاومت این ۲ دانش‌آموز روبه رو شده بودند با شلیک گلوله آنها را از ناحیه ران پا مجروح و متواری می‌شوند.

 جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران مجرب پلیس امنیت عمومی دلگان تحقیقات خود را برای دستگیری عاملان این اقدام آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات و انجام یکسری اقدامات تخصصی متهمان را که سه جوان ۲۶،۲۵ و۲۳ ساله بودند را شناسایی کردند.

سردار طاهری اظهار داشت: با توجه به متواری بودن متهمان تلاش برای شناسایی مخفیگاه آنان ادامه یافت که در نهایت روز گذشته تیم رسیدگی کننده به پرونده با شناسایی مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شهر دلگان با هماهنگی قضائی در سه عملیات هماهنگ و غافلگیرانه هر سه متهم را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: با دستگیری متهمان و اعتراف آنان به بزه ارتکابی ، اسلحه کلت کمری استفاده شده در این تیراندازی نیز که داخل یک ساختمان مخروبه در نزدیکی منزل یکی از متهمان مخفی شده بود کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی تأکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی به عنوان حفظ جان و مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه نخواهد داد افرادی شرور با اعمال مجرمانه خود امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز