اشرار با هدایت رسانه‌ای دشمن عمل کردند

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۹:۳۸
کد خبر: ۹۲۶۲۳۴
اشرار با هدایت رسانه‌ای دشمن عمل کردند
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: اشرار در غائله اخیر با هدایت رسانه‌ای دشمن مسلحانه عمل کردند اما مقابله بسیج، سپاه و نیروی انتظامی غیرمسلحانه بود مگر در حمله به مراکز حساس، کلانتری‌ها و پایگاه‌های بسیج که مجبور شدند.

به گزارش  خبرگزاری برنا؛ سردار علی قاسمی روز چهارشنبه در دیدار بسیجیان استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: در موضوعات امروز و غائله‌ای که دشمن آفرید، تعدادی از مردم، بسیجیان، پاسداران و نیروی انتظامی آسیب دیدند زیرا دشمن مسلحانه عمل کرد.

وی گفت: این چند روز برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و حفظ امنیت بسیجیان دست به اسلحه نبردند و با دست خالی اما با ایمان قوی، غائله تمام شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: از ۲ شب گذشته در هیچ نقطه‌ای درگیری و از دیروز صبح در هیچ نقطه‌ای تجمع نبوده است.

وی افزود: حتی در شرایط حمله یکی از اشرار به فرمانده پایگاه بسیج درخواست اسلحه از ستاد کل داشتیم که مجوز سلاح ندادند و به شکل غیرمسلحانه برخورد شد.

سردار قاسمی با تاکید بر اینکه کاربرد ارتش الهی بسیج معنویت است گفت: مردم خراسان جنوبی نیز خودجوش راهپیمایی می‌کنند تا این فتنه محکوم شود و روز شنبه هفته آینده (دوم آذر) این راهپیمایی در استان برگزار می‌شود.

طرح اصلاح قیمت بنزین براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد و عده‌ای در پی اجرای این طرح با سوءاستفاده از برخی اعتراض‌های مردمی در شهرهای مختلف کشور دست به آشوب و اخلال در نظم و امنیت عمومی زدند.

صف مردم از اغتشاشگران از روز دوم ناآرامی‌ها جدا شد اما آشوبگران در برخی شهرهای کشور به اموال عمومی و مردم آسیب رساندند.

سردار قاسمی ادامه داد: امروز بسیج در عرصه‌های امنیتی، دفاعی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به بلوغ رسیده و به توصیه امام راحل باید هسته‌های مقاومت مردمی را در سراسر کشور تشکیل دهیم.

وی گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج ۲ هزار و ۶۵۰ برنامه در سطح پایگاه‌ها، حوزه و ناحیه بسیج برگزار می‌شود که ۲۰۰ برنامه به صورت کنگره و محوری است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: در برنامه‌های ابلاغی امسال بیش از ۶۵ درصد پیشرفت داشته و ۱۳ درصد اعتبار دریافت کرده‌ایم.

وی با اشاره به حضور مردمی بسیج در سیل ابتدای امسال گفت: یکی دیگر از صحنه‌های حضور بسیج جریانات اخیر بوده که از پنجشنبه تا الان در کنار سایر نیروهای مسلح حضور شبانه‌روزی بسیجیان را شاهد بودیم و فتنه دشمن و تعرض آن را ناکام گذاشتند.

سردار قاسمی افزود: در عرصه فرهنگی، بصیرتی و خدمات‌رسانی نیز بیش از برآورد گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شده‌اند و در عرصه‌های علمی و فرهنگی تاکنون اقدامات شایسته‌ای انجام شده است.

وی از افتتاح نمایشگاه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در حسینیه جماران بیرجند خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ یادوارده شهدا در مساجد و مدارس استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) گردهمایی بزرگ فضای مجازی و جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در استان اعلام کرد و افزود: بیش از ۴۰۰ نشست بصیرتی فرهنگی، تجلیل از ایثارگران، پیشکسوتان بسیج و فرماندهان، میثاق با شهیدان در گلزار شهدا، تمرینات آمادگی گردان‌های بیت المقدس، امام علی (ع) و کوثر نیز در این هفته انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بصیرتی نیز در دستور کار است گفت: مظلوم‌ترین نهاد مردمی نظامی بسیج است زیرا وقتی وارد جبهه‌ها شد سلاح و مهمات نداشت و باید از دشمن می‌گرفت.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۹۰ هزار شهید بسیج که امسال در کشور برگزار می‌شود ادامه داد: امید است امسال ۴۰ سالگی بسیج با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ روز بسیج مستضعفین نام دارد و از ۳۰ آبان هفته بسیج آغاز می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز