استاندار یزد:

هیچ بهانه ای برای عدم اجرای طرح انتقال آب به یزد پذیرفته نیست

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۲:۰۱
کد خبر: ۹۲۶۲۴۷
هیچ بهانه ای برای عدم اجرای طرح انتقال آب به یزد پذیرفته نیست
استاندار یزد با اشاره به مصوبه طرح های انتقال آب به یزد گفت: با تصویب مراجع ذیربط، بهانه ای برای عدم اجرای طرح انتقال آب به یزد پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی طالبی در جلسه مشترک شرکت آب منطقه ای و مدیران شرکت آب نیرو با اشاره به مصوبه طرح‌های انتقال آب به یزد اظهار داشت: نیمی از آب شرب استان از خط انتقالی و نیمی دیگر از چاه های استان تامین می شود که کیفیت منابع داخلی آب یزد بسیار پایین است و این امر نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به حساسیت یزدی ها نسبت به موضوع انتقال آب عنوان کرد: پس از سفر رهبر معظم انقلاب به استان یزد، موضوع خط دوم انتقال آب کلید خورد و از آن زمان مطالبه جدی از سوی مردم در این زمینه شکل گرفت.

طالبی با اشاره به سئوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران استان در نشست خبری رئیس جمهور گفت: بخش مهمی از سئوالات درباره برنامه دولت برای انتقال آب بود که نشان دهنده مطالبه عمومی تامین آب در سطح استان است.

استاندار یزد با تاکید بر ضرورت انتقال آب به یزد تصریح کرد: با تصویب مراجع ذیربط، هیچ بهانه ای برای عدم اجرای این طرح باقی نمی ماند.

طالبی با بیان اینکه در اختیار داشتن منابع مالی، مهمترین دلیل واگذاری طرح خط دوم آب انتقالی به شرکت آب نیرو بود، افزود: آب نیرو باید از تمامی ظرفیت خود برای تامین مالی و رفع موانع موجود در طرح استفاده کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز