رحمت الهی در ۱۲ شهرستان خراسان رضوی

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۵:۱۴
کد خبر: ۹۲۶۲۵۱
رحمت الهی در ۱۲ شهرستان خراسان رضوی
باران از شب گذشته تاکنون ۱۲ شهرستان خراسان رضوی را فرا گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این خصوص اظهار کرد: در این مدت در شهرستانهای سبزوار، مشهد، نیشابور، کاشمر، بجستان، فریمان، خواف، جغتای، بردسکن، تایباد، چناران و کلات باران باریده است که بیشترین میزان بارش در سبزوار به میزان پنج میلی متر بوده است.

زهرا آهنگرزاده افزود: هم اکنون بارش باران در برخی از شهرستانهای خراسان رضوی نظیر کلات و جغتای ادامه دارد.

وی ادامه داد: بارش‌ رگباری باران که از دوشنبه‌ شب در خراسان رضوی آغاز شده است از امروز تا پایان هفته جاری به صورت برف و باران ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارشها امروز و فردا به صورت برف و باران بیشتر مناطق خراسان رضوی را در بر می گیرد اما روز جمعه در مناطق شمالی استان جریان دارد که طی این مدت آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق مختلف استان بر اثر این بارندگی‌ها پیش‌بینی شده است.

آهنگر زاده با اشاره به تداوم کاهش دما در خراسان رضوی طی روزهای آینده افزود: بیشنیه دمای امروز مشهد هشت درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته سه درجه کاهش دارد و روز پنج شنبه به چهار درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای امشب مشهد دو درجه زیر صفر است که در روزهای ابتدایی هفته آینده بین پنج تا ۶ درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: چناران با کمینه دمای هوای یک درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۱۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

آهنگر زاده افزود: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستانهای سبزوار و تایباد خراسان رضوی با سرعت  ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز