فرمانده سپاه نینوا گلستان:

امنیت از الزامات مهم در تمامی عرصه ها در کشور می باشد

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۹:۴۵
کد خبر: ۹۲۶۳۰۸
امنیت از الزامات مهم در تمامی عرصه ها در کشور می باشد
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امنیت از الزامات تمامی عرصه ها میباشد و ما تلاش میکنیم مومنان ناامنی را حس نکنند و در سلامت باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ سردار حسین معروفی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج و چهل سالگی بسیج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج لشکر مخلصی است که مطیع خویش و اسلام است و ناموس پرست می باشد.

وی تاکید کرد: سپاه از بسیج است و بسیج از سپاه می باشد و این دو از همدیگر جدا نیستند و برکات بسیج از بدو تشکیل تا به امروز بر کسی پوشیده نیست.

سردار معروفی گفت: بسیج در حوزه ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی، در حوزه بصیرت و ترویج این دیدگاه و در حوزه نظام پزشکی بسیار تلاش کرده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن بیان اینکه تفکر بسیج یک فکر انقلابی است بیان داشت: امروز در بسیج به امثال عمار و زینب نیاز داریم.

وی یادآور شد: امنیت از الزامات تمامی عرصه ها میباشد و ما تلاش میکنیم مومنان ناامنی را حس نکنند و در سلامت باشند.

سردار معروفی اظهار کرد: امروز ضد انفلاب تلاش میکند با دعواهای سوری ناامنی ایجاد کند و ما بایستی مراقب تحرکات ضد انقلاب باشیم و حافظ امنیت مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج در تمامی عرصه ها میتواند به تمامی اشعار خود برسد تصریح کرد: مردم فهیم استان گلستان با تمامی سختی ها ی که در کشور و استان وجود دارد واقعا سنگ تمام گذاشته اند و باید این صدا به تمامی کشور برسد.

وی در پایان ضمن بیان شعار امسال هفته بسیج با عنوان ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت به اجرای 40 برنامه ویژه در این ایام اشاره کرد و بیان داشت : کاروان مهر، میهمانی لاله ها، میقات صالحین، افتتاح جاده ایثار، افتتاح پروژه های بسیج، یادواره 1200 شهید بسیجی و همایش تجلیل از نخبگان در رشته ای قرآنی .ورزشی.فرهنگی و علمی از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز