استاندار گلستان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان؛

دستگاههای خدماتی استان حق قطع برق، آب و گاز مشترکان را ندارند

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۱:۳۱
کد خبر: ۹۲۶۴۶۴
دستگاههای خدماتی استان حق قطع برق، آب و گاز مشترکان را ندارند
استاندار گلستان با اشاره به وضعیت معیشتی بخش زیادی از مردم اظهار کرد: دستگاههای خدماتی جهت رفاه حال مردم استان و فرا رسیدن فصل سرما، از قطع آب، برق و گاز مشترکین استان تا حد توان پرهیز کرده و فرصت جهت پرداخت بدهی به خانوارها بدهند.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ هادی حق شناس در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان برگزار شد، تصریح کرد: هیج نهادی حق افزایش قیمتهای خود را ندارد و درصورت مشاهده برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب لایحه منطقه آزاد اینچه برون در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیاتی شدن این لایحه شتاب توسعه استان را بیشتر می‌کند.

حق شناس اظهار کرد: وجود ۱۲ هزار هکتار اراضی بدون معارض، دسترسی به راه های ریلی و زمینی و دسترسی به کشورهای مشترک المنافع، پتانسیل ارزشمند منطقه اینچه برون است که راه اندازی آن رونق اقتصادی گلستان را بهبود می بخشد.

وی با اشاره به فرصت های بالقوه استان در بخش کشاورزی و تولید انواع محصولات زراعی و باغی گفت: راه اندازی منطقه آزاد اینچه برون نقش موثری در کاهش خام فروشی محصولات کشاورزی خواهد داشت و بازارهای هدف جدیدی در اختیار فعالان اقتصادی قرار می دهد.

حق شناس ادامه داد: قابلیت فراوان مرز اینچه برون و واقع شدن در مسیر کریدور شمال - جنوب می تواند کارگشای مشکلات اقتصادی استان شود که باید با استفاده از حداکثر ساز و کارهای قانونی، بهره‌وری از این فرصت منحصر به فرد را افزایش داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، اعتبارات هزینه ای سال 98 را 394 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود این اعتبارات در سال 99 با 12.3 درصد رشد به 443 میلیارد تومان برسد.

استاندار گلستان با بیان اینکه سال قبل 1100 میلیار تومان بودجه برای استان تصویب شده است گفت: این مبلغ امسال به 1900میلیارد تومان رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز