فرمانده سپاه نینوا گلستان:

غیر محافظه کار و به دنبال پیش برندگی باشیم

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰:۳۶
کد خبر: ۹۲۶۵۵۷
غیر محافظه کار و به دنبال پیش برندگی باشیم
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: همه ما بایستی تلاش کنیم غیر محافظه کار بوده و به دنبال پیش برندگی باشیم و برای تقویت هویت ملی تمام توان خود را بکار بگیریم.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ سردار حسین معروفی در دومین یادواره 281 شهید ورزشکار استان گلستان  در جمع ورزشکاران گلستانی در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) در شهرستان گرگان اظهار کرد: بسیج صد ولای تمامیت عرضی ملت ایران است و با تفکر بسیجی انسان های دلداده تربیت میشوند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین اعتلاف تاریخ در مقابل حسین بن علی (ع) اتفاق افتاد اظهار کرد: 281 بسیجی ورزشکار استان گلستان چیزی از دست ندادند و تفکر آنان امنیت پایدار را برای ما به ارمغان آورد.

سردار معروفی گفت: بسیج سیاسی کار نیست اما سیاسی است و متعلق به انقلاب اسلامی می باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز شهیدان عامل بازدارندگی هستند و برای ما قدرت و غیرت را به ارمغان آورده اند ، تصریح کرد: فرهنگ شهیدان ما فرهنگ عاشورا و فرهنگ عزت و بزرگی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه امروز دشمن میخواهد در اعتقاد ما انشقاق ایجاد کند، تاکید کرد: همه ما بایستی تلاش کنیم غیر محافظه کار بوده و به دنبال پیش برندگی باشیم و برای تقویت هویت ملی تمام توان خود را بکار بگیریم.

سردار معروفی در پایان بیان داشت: با علم میگویم دشمنان نمیتوانند به ما حمله کنند زیرا بازدارندگی ملت ایران در منطقه منحصر به فرد است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز