استاندار گلستان در آیین تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استان؛

توجه به کتاب و کتابخوانی زمینه توسعه را فراهم می آورد

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۶:۳۱
کد خبر: ۹۲۶۶۱۵
توجه به کتاب و کتابخوانی زمینه توسعه را فراهم می آورد
استاندار گلستان بی بیان اینکه توجه به کتاب و کتابخوانی زمینه توسعه را فراهم می آورد، اظهار کرد : راه حل بسیاری از مشکلات ما در کتابخوانی نهفته است و باید با مطالعه به تحلیل های عمیق و ارزشمند دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ هادی حق شناس صبح امروز پنج شنبه 30 آبان در آیین تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استان همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب کشور در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، تصریح کرد:باید در کنار کتاب و کتابخوانی به نویسندگان و اهالی قلم توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره به تاکیدات دین اسلام بر کتاب خوانی و ظرفیت بالایی همچون قرآن کریم، افزود: در دین ما یک ساعت تفکر و مطالعه برتر از هفتاد سال عبادت دانسته شده و اگر به مسلمین به کتاب و مطالعه توجه ویژه ای داشته باشند یقیناً تاثیرات آن در گفتار، کردار و سبک زندگی مردم به چشم خواهد آمد.

استاندار گلستان یادآور شد: 46 هزار گلستانی در کتابخانه های استان عضویت دارند و قریب به 600 هزار جلد کتاب در کتابخانه های استان موجود است و با توجه به توجه به جمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری استان این ارقام کم است و باید با روش های مختلف از طریق دستگاه های فرهنگی رشد یابد.

حق شناس ضمن تقدیر از کتابداران خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات ناشی از مطالعات کم عمق است و نامگذاری این هفته ها در واقع تلنگرهایی است که باید همه به آن توجه داشته باشند.

لازم به ذکر است در آیین تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استان با حضور استاندار گلستان از شهیدان احمد عبدالحسینی و نازمحمد خالقی ، شهدای خدمت و تعدادی از فعالان حوزه کتاب استان تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز