مشاور و دبیر ارتقا آگاهی عمومی، اطلاع رسانی و افکار سنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه:

برای پیشگیری از وقوع جرم بایستی اقتصاد کشور تقویت شود/تاسیس مرکز شکوفایی ایده ها در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۴:۳۸
کد خبر: ۹۲۶۶۴۳
برای پیشگیری از وقوع جرم بایستی اقتصاد کشور تقویت شود/تاسیس مرکز شکوفایی ایده ها در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری
مشاور و دبیر ارتقا آگاهی عمومی، اطلاع رسانی و افکار سنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ضمن بیان اینکه برای پیشگیری از وقوع جرم بایستی اقتصاد کشور تقویت شود گفت: برای تبدیل ایده های جوانان به محصول، مرکز شکوفایی را در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری راه اندازی کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ مهدی افتخاری در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص اغتشاشات  اخیر اظهار کرد: اعتراض حق مردم است ولی اختشاش نه، و دولت بایستی این اقدام را برای مردم توجیه و روشنگری میکرد که متاسفانه این اقدام صورت نگرفت و شاهد واکنش مردم به این تصمیم بودیم.

وی ضمن بیان اینکه ایجاد اضطراب و بزرگنمایی در اعتراضات اخیر اشتباه است و خبرنگار باید پشنوانه علمی داشته باشد، و همچنین همه ما بایستی پخته حرف بزنیم، پخته بنویسیم و پخته به مردم ارجاع دهیم.

افتخاری ضمن بیان اینکه خبرنگاران میتوانند جریان ساز و همچنین مطالبه گر باشندتاکید کرد: خبرنگارباید  تحقیقی باشید و به عنوان یک جامعه شناس مسائل پیگیری کند زیرا در قبال مطالبی که منتشر میکند مسئولیت اجتماعی دارد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گفت: تولیدات رسانه ای براساس نمونه های واقعی، طراحی موشن گرافی، دعوت از جوانان و نوجوانان در حوزه استارت آپ و برگزاری جشنواره ایده ها وفرصت ها از جمله برنامه هایی است که در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری صورت گرفته است.

افتخاری تاکید کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم بایستی اقتصاد کشور تقویت شود و برای تبدیل ایده های جوانان به محصول، مرکز شکوفایی را در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با کمک معاونت فناوری ریاست جمهوری راه اندازی کردیم.

وی افزود: در سال گذشته 370 ایده به دبیرخانه ایده ها و فرصت ها وارد شد و امسال برای پنجمین سال متوالی جشنواره ایده ها و فرصت ها را برگزار خواهیم کرد.

وی از انعقاد  تفاهم نامه ای با سران اقوام مختلف خبر داد و افزود:این تفاهم نامه  27 ماده و بند دارد که اثر گذاری مثبتی بر حاکمیت و مردم خواهد داشت و امسال دومین نشست مربوط به این تفاهم نامه برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز