استاندار گلستان:

تاکنون ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی شده است

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۳:۵۲
کد خبر: ۹۲۷۰۱۹
تاکنون ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی شده استاستاندار گلستان با تاکید بر اهمیت لایروبی مسیر رودخانه ها در پیشگیری از بروز سیل های آتی اظهار کرد : تاکنون ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی شده و تا پایان سال تلاش داریم این رقم به ۲۶۰ کیلومتر ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ در رابطه با آخرین اقدامات در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله تصریح کرد : از ۲۷۰۰ کیلومتر رودخانه استان , هزار کیلومتر نیازمند لایروبی است و تا کنون اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی افزود : در حال حاضر پیمانکاران مشغول اجرای عملیات لایروبی در گرگانرود و قره سو هستند و همچنین لایروبی آن بخش از رودخانه گرگانرود که از داخل شهر آق قلا می گذرد نیز در حال اجراست.

استاندار گلستان یادآور شد : در جلسه هیات دولت ۱۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل مخزن سد نرماب با ظرفیت ۱۲۵ میلیون متر مکعب تخصیص یافت و تلاش داریم با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در راستای پیشگیری از سیلاب های آتی این سد تکمیل شود.

حق شناس خاطر نشان کرد: تاکنون ۹۶ میلیارد تومان بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شده و تلاش داریم خسارت کشاورزانی که تا کنون این غرامت را دریافت نکرده اند ظرف مدت ۲_۳ هفته آینده پرداخت شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز