برادران:

۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در اردبیل اجرا می شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۵:۰۲
کد خبر: ۹۲۷۰۳۵
۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در اردبیل اجرا می شود
جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در محل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش برنا،جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج ، سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل با حضور محمدرضا برداران سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و سرهنگ مهدیزاده رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل برگزار و برنامه های این هفته تشریح شد .

سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل در طول این هفته با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان 25 عنوان برنامه جهت گرامیداشت هفته بسیج اجرا می کند .
برگزاری نشست های روشنگری و بصیریت افزایی ، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار و جانبازان ، دیدار با پیشکسوتان ورزشکار بسیجی ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ، آمادگی لازم جهت معرفی نخبگان ورزشکار بسیجی با حضور در صداوسیما ، دیدار با جانبازان بیمارستان ایثار و مشارکت در امر برگزاری پیاده روی روزجمعه به نام هفته مبارک بسیج و ... از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.
"بسیج مقاومت ،ایثار و شهادت" ، "بسیج اخلاق و معنویت" ، "بسیج علم وفناوری" ، "بسیج سبک زندگی اسلامی ایرانی" ، "بسیج فرهنگ و بصیرت" ، "بسیج دفاع و امنیت" و بالاخره "بسیج اقتصاد مقاومتی و جهاد و خدمت رسانی" روزشمار چهل سالگی بسیج است که همه ساله از 30 آبان تا 6 آذرماه تحت عنوان هفته بسیج گرامی داشته می شود.

 

نظر شما