اختصاص سالن تخصصی به ورزش های رزمی

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۰:۲۰
کد خبر: ۹۲۷۰۷۵
اختصاص سالن تخصصی به ورزش های رزمی
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: یک سالن اختصاصی به هیئت ورزش های رزمی اختصاص یافته که به زودی در اختیار این هیئت قرار می‌گیرد تا ورزشکاران در فضای بهتری به تمرین بپردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش های رزمی استان ضمن تشکر از زحمات اسحاقی، رئیس این هیئت اظهار کرد: ورزش های رزمی دارای رشته های زیر مجموعه بسیار خوبی است که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و تدوین یک برنامه منسجم، می‌تواند به رشد ورزش استان کمک شایانی کند.

وی افزود: سال گذشته وضعیت خوبی در ورزش استان داشتیم و به هیئت ورزش رزمی استان حدود 300 میلیون ریال کمک کردیم، امسال نیز حدود 50 میلیون ریال کمک داشته ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: اگر در سال جاری، اعتبارات سال گذشته را به ما اختصاص دهند، قطعا وضعیت خوبی در ورز‌ش استان به وجود می‌آید و کمک های بیشتری را نیز به هیئت ورزش های رزمی خواهیم داشت.

فتاحی بیان کرد: در سال 97 و 98 ورزش استان از رشد خوبی برخوردار بوده و ورزشکاران ما در اکثر رشته های ورزشی افتخارآفرینی کردند، همچنین در تعداد مدال ها نیز رشد چشمگیری نسبت به سال های گذشته داشته ایم.

وی اضافه کرد: مکانیزم های تشویقی بسیار خوبی نیز برای ورزشکاران در جهت کسب سهمیه المپیک و پارا المپیک توسط مسئولین در نظر گرفته‌شده که نتیجه آن را به زودی خواهیم دید.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: انتظاری که از هیئت ورزش های رزمی استان داریم این است که برای داشتن میزبانی های بیشتر در استان تلاش شود و بتوانیم ورزشکاران زیادی را در تیم ملی داشته باشیم.

فتاحی ادامه داد: هیئت باید به سمتی برود که منابع مالی اش را افزایش بدهد و بتواند با کمک گرفتن از خیرین و اسپانسر ها برنامه‌های خود را قدرتمند تر پیش ببرد.

وی عنوان کرد: جایگاه ما به حدی ارتقا پیدا کرده که باید در همه رشته ها و رده های سنی، ورزشکار در تیم های ملی داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: یک سالن اختصاصی به هیئت ورزش های رزمی اختصاص یافته که به زودی در اختیار این هیئت قرار می‌گیرد تا ورزشکاران در فضای بهتری به تمرین بپردازند، همچنین با تکمیل ساختمان 4 طبقه ی ورزش و جوانان، در صورت لزوم یک سالن دیگر نیز به این رشته اختصاص می‌دهیم.

 

نظر شما