امام جمعه بوشهر:

مردم با بصیرت استان ما ، در دفاع از نظام و انقلاب پیشتاز هستند

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۶:۳۷
کد خبر: ۹۲۷۱۱۸
مردم با بصیرت استان ما ، در دفاع از نظام و انقلاب پیشتاز هستند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با محکوم کردن حرکات اغتشاشگران، گفت: مردم با بصیرت استان بوشهر در دفاع از نظام و انقلاب پیشتاز هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در مراسم راهپیمایی در بوشهر اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر همیشه در صحنه حضور دارند و هیچگاه صحنه دفاع از نظام و انقلاب و ولایت را خالی نمی‌کنند.

وی با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی امروز و محکوم کردن اغتشاش‌گران و مخلان امنیت اضافه کرد: مردم نشان دادند که در سخت‌ترین شرایط هم صف خود را در برابر دشمنان و مخلان امنیت و آرامش کشور جدا می‌کنند.

امام جمعه بوشهر این راهپیمایی را بیانگر بصیرت، هوشمندی و هوشیاری انقلابی مردم ولایت‌مدار بوشهر دانست و بیان کرد: مردم بوشهر امروز پاسخ محکم و روشنی به بدخواهان این نظام در داخل و خارج از کشور دادند.

وی ادامه داد: آمریکا و صهیونیست بین‌الملل درصد ایجاد ناامنی در ایران بودند که این راهپیمایی در جواب توطئه‌های همه جانبه آمریکا و صهیونیست بین‌الملل  و همه کسانی بود که نمی‌خواهند امنیت و آرامش و اقتدار ایران را ببینند.

آیت‌الله صفایی بوشهری به دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان قسم خورده اسلام، ایران و انقلاب در پی صدمه زدن به آرمان‌ها و ارزش‌های ایران هستند.

وی گفت: این حرکت‌های آشوبگرانه و اغتشاشگرانه محکوم است و مردم با این راهپیمایی عظیم نشان دادند که پایدار و پایبند به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب  و ولایت‌مدار هستند و در مقابل تمامی آشوب‌ها و اغتشاشات پر بصیرت مقاومت می‌کنند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: پیام دیگر این راهپیمایی این است که اگر مشکلی در کشور مانند گرانی و تورم رخ دهد یک مسئله داخلی است و مردم با نقد و اعتراضات را از مجاری قانونی بیان می‌کنند و فاصله جدی با آشوب و اغتشاش و تخریب دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز