معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

بالندگی جامعه در گرو توسعه احزاب است / نقش احزاب در استان تنها به برگزاری انتخابات محدود نشود

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۲:۵۵
کد خبر: ۹۲۷۵۲۰
بالندگی جامعه  در گرو توسعه احزاب است /  نقش احزاب در استان تنها به برگزاری انتخابات محدود نشود
محمود ثمینی گفت: گفت: احزاب نقش مطلوبی در خط دادن مناسب به آحاد جامعه وشورآفرینی انتخاباتی داشته‎اند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ ثمینی  در همایش تحزب و توسعه  که با حضور عبدالحسین روح الامینی رییس خانه احزاب کشور در خرم آباد برگزارشده بود ، اظهار کرد: چنانچه احزاب به معنای واقعی شکل گرفته و آحاد مردم را به عنوان هوادار یا عضو در برگیرند، موجب تبیین و ترویج قانونمندی و مدنیت می شوند.

او بالندگی جامعه را در گرو توسعه احزاب دانست و افزود:‌مادامی که تشکل ها به لحاظ سیاسی و صنفی به خوبی شکل نگیرند و نتوانند مفاهیم حزبی خود را برای جامعه بیان کنند، نمی توانیم ادعای حزبی گری داشته باشیم.

ثمینی تصریح کرد: طی سال های گذشته احزاب بسیاری با برنامه های متنوع تشکیل شده اما میزان اثربخشی و ایفای نقش آنها در جامعه قابل تامل و بررسی است.

او گفت : چنانچه تحزب را به معنای واقعی به متن جامعه منتقل کنیم بسیاری ازمسایل در جهت توسعه ی استان بهتر انجام می شود که به همین دلیل تلاش شده نقش احزاب در این استان تنها به برگزاری انتخابات محدود نشود.

ثمینی با اشاره به اینکه احزاب، دولت در سایه هستند، یادآورشد:‌ کادر پروری، ایفای نقش و مراقبت از عدم انحراف دولت ها از وظایف احزاب است و چنانچه در این مسیر به نخبگان، فرهیختگان و نظریه پردازان توجه کنند موجب توسعه همه جانبه خواهد شد.

او همچنین در خصوص انتخابات ، گفت: برخی نامزدهای مورد حمایت احزاب پس ازموفقیت در این عرصه باید بر اساس برنامه  و شعارهای حزب عمل کنند و پاسخگو باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز