پیام خراسان در یزد به میدان می‌رود

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۳:۲۷
کد خبر: ۹۲۷۵۴۲
پیام خراسان در یزد به میدان می‌رود
در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم پیام خراسان باید به مصاف میزبان خود، خاتم اردکان، برود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، بازی های هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور امروز با شش بازی در شهرهای یزد، گنبد، اراک ، تهران ، مریوان و اردکان پیگیری می شود.

 
طبق اعلام سازمان لیگ ، تمام بازی‌ها راس ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد، مگر این که بازی‌هایی که پخش تلویزیونی داشته باشند که در این صورت ساعت ۱۶ زمان اعلام شده برای این بازی‌هاست.
 
در این هفته چند بازی نیز از حساسیت های زیادی برخوردار است که مهم ترین آن مصاف دو تیم خودروسازان یعنی سایپا و پیکان است که هر دو تیم در بازی هفته قبل به پیروزی دست یافتند و امروز علاقه مندان بازی زیبایی را از این دو تیم تهرانی شاهد خواهند بود. در دیگر بازی ها نیز شهداب یزد  –  فولاد سپاهان اصفهان، شهرداری گنبد  –  فولاد سیرجان ایرانیان ، شهروند اراک ‌-  شهرداری ارومیه  ، راهیاب ملل مریوان  –  شهرداری ورامین و همچنین خاتم اردکان- پیام‌خراسان به مصاف هم می‌روند.
 
تیم کاله مازندران نیز این هفته استراحت دارد.تنها نماینده والیبال استان این هفته در دیداری خارج از خانه به مصاف خاتم اردکان می رود. تیم پیام هفته قبل در دیداری داخل خانه برابر سایپا شکست خورد و حالا باید در ششمین بازی از اعتبار خود دفاع کند.
 
هر دو تیم خاتم اردکان و پیام مشهد تاکنون  فقط یک پیروزی به دست آورده اند. هر دو تیم با یک پله تفاوت در انتهای جدول قرار دارند و این می تواند فرصت خوبی برای شاگردان خداوردی باشد تا در مقابل تیم نه چندان قوی نهایت استفاده را ببرد و با یک پیروزی ارزشمند به مصاف نماینده مریوان در مشهد برود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز