امروز برگزار شد:

جلسه اتاق فکر بانوان استانداری گلستان با تشکل های مردم نهاد

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۴:۲۲:۱۲
کد خبر: ۹۲۷۶۳۱
جلسه اتاق فکر بانوان استانداری گلستان با تشکل های مردم نهاد
نشست صمیمی سمن های فعال حوزه بانوان با مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ الهه غیناقی در حاشیه نشست صمیمی سمن های فعال حوزه بانوان با مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به خبرنگار برنا گفت: نشست صمیمی سمن های فعال حوزه بانوان و خانواده در سطح استان با حضور بیش از 70 سمن از دستگاه های مختلف به منظور بهره گیری از ایده ها و نظرات سمن های مردم نهاد در حوزه بانوان برگزار شد.

وی اظهار کرد: گارگروه های مختلفی در حوزه بانوان و خانواده در استانداری شکل گرفته است و تلاش می کنیم برای جلوگیری از موازی کاری در دستگاه های مرتبط اقداماتی انجام شود.

غیناقی افزود: در این اتاق فکر سازمان بهزیستی دبیر آسیب های اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی دبیر حوزه سلامت نشاط و تندرستی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دبیر بخش اشتغال و کارآفرینی، سازمان تبلیغات اسلامی در بخش فرهنگ و آموزش و آموزش و پرورش دبیر بخش کودک است.

وی اضافه کرد: دادگستری دبیرحوزه کودکان باز مانده از تحصیل می باشد که با همکاری دادگستری طرح کودک یار نیز اجرا شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: جلسات به صورت ماهانه برگزار میشود و در این جلسه از نظرات و ایده های سمن های مردم نهاد که میتوانند کمک زیادی از لحاظ فکری و نیروی انسانی به ما داشته باشند، استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: این نشست به منظور آشنایی با خطرات و مشکلاتی که در حوزه بانوان وجود دارد برگزار گردید که امیدواریم بتوانیم با همکاری تمامی دستگاه ها از بروز معضلات پیشگیری کنیم.

وی در پایان یادآور شد: ما تلاش میکنیم تا از ظرفیت جوانان و سمن های مردم نهاد نهایت استفاده را داشته باشیم و سکان این فعالیت ها را در اختیار آنان قرار دهیم تا حضور موثر آنان در عرصه های اجتماعی دیده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز