آغاز تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۴:۱۴
کد خبر: ۹۲۷۹۷۶
آغاز تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی  ارومیه
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از آغاز تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، امین رستم زاده  با بیان مطالب فوق اظهار کرد:افرادی که تا کنون موفق به ثبت نام در کد رشته های منظر نشده اند می توانند  تا 10 آذرماه با مراجعه به آموزش دانشگاه به به همراه داشتن مدارک شناسایی و اصل مدرک دیپلم برای متقاضیان کاردانی و اصل مدرک کاردانی برای متقاضیان کارشناسی ثبت نام نمایند.

وی با بیان اینکه این مرکز علمی کاربردی در مرحله تکمیل ظرفیت در 6 کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی  پذیرش دانشجو خواهد کرد افزود: رشته های مورد نظر در مقطع کارشناسی حقوق گرایش حقوق ثبتی، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی عمران گرایش ساختمان سازی و در مقطع کاردانی در رشته های حقوق گرایش حقوق ثبتی، فناوری اطلاعات و تربیت مربی پیش دبستانی دانشجو می پذیرد.

رستم زاده گفت: تسهیلات مختلفی از جمله وام شهریه صندوق رفاه برای هر ترم دانشجو، امکان تقسیط شهریه دانشجو، تشکیل کلاسها خارج از ساعت اداری جهت تسهیل حضور دانشجویان شاغل، تسهیل ارتباط دانشجویان با بازار کار از طریق دفاتر کارآفرینی و مراکز رشد به دانشجویان این مرکز ارائه می شود.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: در این مرکز دروس نظری علاوه بر سر فصل های مصوب،  بصورت علمی و متناسب با نیازهای بازار کار به دانشجویان ارائه می شود بطوریکه دانشجویان مهارتهای مورد نیاز عملی رشته تحصیلی خود را نیز فرا میگیرند تا مشکلی در ورود به بازار کار نداشته باشند.

رستم زاده همچنین با اشاره به این که مرکز آموزش عالی علم کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه به عنوان یکی از مراکز قدیمی و با سابقه در بین مراکز آموزش عالی در سطح استان فعالیت می کند، اظهار کرد: این مرکز با دارا بودن بیشترین آمار دانشجویی در ادوار مختلف و بهره گیری از اساتید مجرب استان در رشته های کاردانی و کارشناسی آماده ارایه دروس به صورت مهمان برای دانشجویان تمام دانشگاه های سراسری ، آزاد ، پیام نور ، غیر انتفاعی و به ویژه دانشجویان مراکز علمی کاربردی استان است.

وی افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه  وابسته به موسسه آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی است که در حال حاضر با بیش از 600 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی بعنوان یکی از بزرگترین مراکز علمی کاربردی شمالغرب کشور به فعالیت خود ادامه می دهد. و یکی از مزایای این دانشگاه نسبت به سایر مراکز آموزش عالی مشابه، دانشگاههای تحت نظر جهاد دانشگاهی بعنوان یکی از مراکز تحقیقاتی مورد شناخته شده فراملی برای کشورمان سعی می کند بر اساس اخرین متدهای کاربردی آموزشی و با اتکا به مراکز رشد و تحقیقاتی و پژوهشی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی  در راستای اهداف علمی کاربردی برنامه ریزی آموزشی و کارآفرینانه داشته باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود:مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاه ارومیه طی یکسال گذشته موفق به اخذ دو مجوز مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند و مرکز نوآوری و شکوفایی تجاری سازی مشاغل حوزه IT   بعنوان اولین مرکز نوآوری دانشگاهی در بین مراکز آموزش عالی علمی کاربردی استان از سوی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور شده است که این مرکز با ایده جذب خلاقیت‌ها و نوآوری‌های دانشجویان ایجادشده‌ و به دنبال حمایت از صاحبان ایده به منظور عرضه  یک محصول مبتنی بر دانش و پژوهش به بازار می باشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن های 33460031_334777333 تماس حاصل  نمایند و یا به آدرس ارومیه، خیابان پاسداران_ جنب مهمانسرای مروارید_ فرهنگسرای جوان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه مراجعه کنند.

نظر شما