رئیس هیات امنای بازار سمنان:

آثار طرح سهمیه‌بندی بنزین در بخش خدمات باید کنترل شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۲:۴۸
کد خبر: ۹۲۸۰۰۲
آثار طرح سهمیه‌بندی بنزین در بخش خدمات باید کنترل شود
رئیس هیات امنای بازار سمنان گفت: آثار اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و مدیریت مصرف سوخت بیشتر در بخش خدمات نیازمند نظارت و کنترل است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی اکبر صیادجو گفت: اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و مدیریت مصرف سوخت بیشتر بر بخش خدمات تاثیرگذار است و در دیگر بخش‌های اقتصادی کشور تورم‌زا نخواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه منابع مالی سرگردان با وجود رکود اقتصادی و فشارهای خارجی از سوی افراد متقاضی در بازار وجود ندارد بنابراین اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین به افزایش قیمت کالاهای نهایی در بازار نمی‌انجامد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون مواد اولیه با درایت دولتمردان و درس از تحریم سال‌های گذشته در انبارهای ذخیره کالاهای راهبردی به فراوانی یافت می‌شود.

رئیس هیات امنای بازار سمنان ادامه داد: اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و مدیریت مصرف سوخت به غیر از بخش خدمات در دیگر بخش‌های اقتصادی کشور تورم‌زا نخواهد بود و با مدیریت اصولی می‌توان شرایط اقتصادی را به نفع اقشار مردم هدایت کرد.

صیادجو اضافه کرد: همواره واکنش‌ها با اجرای طرح‌های اقتصادی در کشور متفاوت خواهد بود و با نظارت‌های دقیق می‌توان برای توسعه کشور اقدام کرد.

وی تصریح کرد: اکنون رکود بی‌سابقه بر بازار عرضه و تقاضای استان سمنان حاکم است که این رکود ارتباطی به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت ندارد.

رئیس هیات امنای بازار سمنان گفت: راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور لحاظ شود و با کاهش فشارهای خارجی رونق به بازار برمی گردد.

براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از روز بیست و چهارم آبان ۹۸،  قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر ۱۵ هزار ریال، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه ای هر لیتر ۳۰ هزار ریال و بنزین سوپر هر لیتر ۳۵ هزار ریال محاسبه می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز