فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد:

دستگیری ۲ نفر از عوامل اغتشاشات و حمله به بانک مسکن

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۰۱:۴۸
کد خبر: ۹۲۸۰۵۰
دستگیری ۲ نفر از عوامل اغتشاشات و حمله به بانک مسکن
فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از عوامل اغتشاشات و حمله به بانک مسکن شهرستان شهریار در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت باطری کامیون در شهر همدان، اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به محل اعزام و با بررسی های میدانی و بازبینی دوربین های مدار بسته مشخص شد، سارقان ۲ نفر بودند که با خودرو پژو پارس سفید رنگ اقدام به سرقت کرده اند.

وی افزود: با شگردهای خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، متهمان در مسیر تهران به کرمانشاه در حرکت هستند که خودروی آن ها توسط ماموران پلیس آگاهی استان همدان شناسایی و متوقف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، اموالی از قبیل: گوشی،   انگشتر، گردنبند، کارت عابر بانک، شمشیر، چاقوی بزرگ و تعدادی تصویر اوراق بانکی نیمه سوخته بانک مسکن شهریار و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات و بازجویی های فنی، به ۳ فقره سرقت باطری کامیون و پیکان وانت در شهر همدان اعتراف و اظهار داشتند دراغتشاشات تهران وشهرستان شهریار  شرکت داشته و این اسناد بانکی را در حمله به بانک مسکن شهریار سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: هر ۲ متهم دارای سوابق متعددی از جمله شرارت، چاقو کشی وسرقت مسلحانه می باشند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز